اپدیت ویندوز فون ۸٫۱٫۱ build 14203 اکنون اماده دانلود است

اپدیت ویندوز فون 8.1.1 build 14203 اکنون اماده دانلود است

اکنون یک اپدیت برای کاربرانی که از نسخه دولوپر ویندوز فون استفاده میکنند منتشر شده است. اپدیت ویندوز فون ۸٫۱٫۱ build 14203 دیروز در اپدیتی که برای Battery Saver امده بود مشاهده شد و حدس زدیم که به همین زودی اپدیتی در حال عرضه باشد. اکنون این اپدیت منتشر شده و میتوانید ان را نصب کنید. پس وقت ان است که اپدیت گوشی خود را بررسی کنید.

این اپدیت میتواند کاشی برنامه سیستمی Battery Saver را زنده LIVE کند و همچنین قابلیتی به ان اضافه میشود که میتوانید Battery Saver را در Quick Settings انتخاب کنید و به اکشن سنتر گوشی خود اضافه کنید. در عکس زیر میتوانید این تغییرات را کاملا واضح مشاهده کنید.

Battery_Saver_14203 اپدیت جدید و ویژگی های جدید برنامه سیستمی BATTERY SAVER در ویندوز فون

برای اپدیت گوشی ویندوز فون خود کافیست به مسیر: settings -> phone update -> check for updates یا تنظیمات > بروزرسانی تلفن > بررسی بروزرسانی ها بروید و اپدیت را بررسی کنید و سپس ان را نصب کنید. توجه داشته باشید که شما باید ویندوز فون نسخه دولوپر Preview for Developers را نصب داشته باشید و این اپدیت برای کاربران رسمی و عادی منتشر نشده است. بعد از بررسی اپدیت به شما نسخه ۸٫۱۰٫۱۴۲۰۳٫۳۰۶ نشان داده میشود که میتوانید براحتی ان را دانلود و نصب کنید.

اگر هر گونه ویژگی دیگری در این اپدیت اضافه شده بود به ما بگویید و ما نیز به محض متوجه شدن هر گونه تغییر دیگری سریعا ان را منتقل میکنیم.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept