انواع ویجت روی قفل گوشی ویندوزفون شما با برنامه LockMix

انواع ویجت روی قفل گوشی ویندوزفون شما با برنامه LockMix

ترتیب انواع زیادی از ویجت ها در روی صفحه نمایش قفل شما!

Lockmix یک برنامه ارائه دهنده محتوا روی صفحه نمایش قفل است که چیزهای زیادی را به شما ارائه می کند انواع زیادی از ویجت ها را در یک روش مشابه به صورت کاشی های صفحه شروع گوشی خود  ولی اینبار روی صفحه نمایش قفل شما دوخته شده است.  روی صفحه نمایش قفل شده شما می توانید کاشی های متعدد، که به طور مرتب و به روز شده برای نمایش اطلاعات مختلف  که در صفحه نمایش قفل شده پین شدن. هر ویجت می تواند به طور مستقل وجود داشته باشد، که می توانید تغییر اندازه بدهید یا جاهاشون رو عوض کنید.

انواع ویجت روی قفل گوشی ویندوزفون شما با برنامه LockMix

یکی دیگر از امکانات برنامه این است که هر چه قدر که برنامه می خواهید می توانید روی آن پین کنید.

انتخاب ویجت شامل ابزارک معمول مانند آب و هوا، اخبار، قرار ملاقات و یا باتری، و یا ویجت های شبکه اجتماعی فیس بوک و توییتر، ویا ویجت های  غیر معمول مانند شمارش معکوس، نقشه، ارز و یا RSS، و حتی سرگرم کننده مانند انواع بازی، و یا فال روزانه .

به عنوان پس زمینه، شما می توانید تصاویر روز که در متور جستجوی بینگ وحود دارد را بذارید که هر روز متناسب با آن تغییر کند، ویا عکس های سفرشی خودتان را روی پس زمینه آن بذارید.

اگر علاقمند به استفاده از این صفحه قفل جدید شدید می توانید نسخه ای از این اپلیکیشین بسیار مفید وجالب را از لینک زیر دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept