انتقال فایل بین ویندوز فون و کامپیوتر بصورت wireless با Easy Transfer

انتقال فایل بین لومیا و کامپیوتر بصورت وایرلس wireless با Easy Transfer

ایا شما هم ویدیو یا عکس و یا فایل های زیادی دارید که میخواهید انها را به کامپیوتر یا لپ تاپ خود منتقل کنید؟ در این مطلب اموزش انتقال فایل بین ویندوز فون و کامپیوتر بصورت wireless وایرلس را قرار میدهیم تا بدون استفاده از کابل USB خود اینکار را انجام دهید.

خب یکی از این روش ها این است که با بلوتوث اینکار را انجام دهید البته که باید درایورهای گوشی را روی سیستم نصب کرده باشید. اما چرا با سختی اینکار را انجام دهیم وقتی وای فای Wi-Fi داریم؟

میتوانید نگاهی به این برنامه بیاندازید که اجازه میدهد تا بصورت وای فای عکس ویدیو و اهنگ های خود را بین گوشی و لپ تاپ یا کامپیوتر خود مدیریت کنید. در این روش هیچ نیازی به اتصال به هیچ کابلی ندارید و هیچ درایوری هم نیازی نیست نصب کرده باشید.

برنامه Easy Transfer برای انتقال فایل بصورت وایرلس بین گوشی لومیا و کامپیوتر یا لپ تاپ

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/44caf809-21bc-46c1-82a9-1257a22eb37b?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

دقیقا مثل نامش, این برنامه براحتی فایل های شما را بین کامپیوتر یا لپ تاپ و گوشی منتقل میکند. فقط کافیست برنامه را نصب و اجرا کنید. سپس مستقیم به صفحه ای هدایت میشوید که در ان باید ای پی نمایش داده شده بر روی گوشی را روی مرورگر سیستم خود را وارد کنید(یک ادرس اینترنتی که شامل تعدادی عدد است را به شمامیدهد و شما ان را باید در نوار بالایی مرورگر خود بصورت کامل وارد کنید). بعد از اینکه وای فای شناخته شد براحتی میتوانید پوشه های عکس ها ویدیو ها و اهنگ های خود را بر روی سیستم شخصی خود مشاهده کنید.

عملکرد دانلود و اپلود فایل ها بصورت همزمان و یکپارچه صورت میگیرد و زمان زیادی را نمیبرد. این برنامه از مرورگر های اینترنت اکسپلورر ۹ تا ۱۱ و مرورگر های Firefox,Chrome,Safari و Opera پشتیبانی میکند.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/8fd884a3-417a-4890-b330-2ab0bcf08600?imageType=ws_screenshot_large&rotation=90

اگر با مشکلی روبه رو شدید اول مطمئن شوید که برنامه در گوشی شما و مرورگر بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ تان در حال اجرا هستند و هر دو نیز به وای فای وصل هستند. یکی از قابلیتهای منحصر بفرد این برنامه قابلیت اجرای انلاین موسیقی و ویدیو بر روی مرورگر بصورت وایرلس است.

بدون نظر
  1. بانو کاربر می گوید

    خیلی ممنون اقای اکبری از زحمتاتون
    عالی بود مثل همیشه خیلی به درد من خورد این برنامه

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      خواهش میکنم
      برنامه دیگری هم برای این روش هست که معرفیش خواهم کرد ؛)

  2. سعید فهیمی کاربر می گوید

    تشکر بابت برنامه ی جالبی که معرفی کردید

    مشکل اصلی این برنامه اینه که برای آپلود فایل از کامپیوتر روی گوشی حتما باید چیزی رو که میخواییم آپلود کنیم رو به صورت زیپ در بیاریم.البته به جز عکس که بدون زیپ کردن ارسال میشه.

    لطفا اگه برنامه ای هست که ساده تر ولی کاربردی کمک میکنه رو معرفی کنید.

  3. farhad کاربر می گوید

    اون کد را تو مرورگر میزنم نمیاره خواهشن کمک کنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept