اشتراک گذاری اینترنت Internet Sharing برای ویندوز فون

اشتراک گذاری اینترنت Internet Sharing برای ویندوز فون (2)

اشتراک گذاری اینترنت Internet Sharing برای ویندوز فون یکی از گزینه هایی است که شاید برای ما کاربرد داشته باشد. با این قابلیت که بصورت سیستمی در قسمت تنظیمات ویندوز فون قرار گرفته است میتوانید اینترنت گوشی خود را بصورت وای فای با دیگران به اشتراک بگذارید.

برای رفتن به این قسمت کافیست به مسیر زیر بروید:

  • تنظیمات > اشتراک گذاری اینترنت
  • Setting > Internet Sharing

نگاهی کلی نیز به این قسمت می اندازیم:

اشتراک گذاری اینترنت Internet Sharing برای ویندوز فون (3)

خب برای اینکه بتوانیم اینترنت خود را به اشتراک بگذاریم باید بدانیم که اینترنت ما نباید وای فای باشد و باید اتصال داده یا اینترنت از طریق اینترنتی باشد که از سیم کارت گوشی میگیریم.

بعد از فعال کردن اینترنت سیم کارت کافیست گزینه روشن یا On را بزنیم، انتخاب یک نام برای وای فای که میسازیم و قرار دادن یک رمز برای ان نیز باید انجام شود. سپس وای فای به اشتراک گذاشته میشود و در دستگاه های دیگر چه کامپیوتر چه تبلت و یا حتی چه گوشی دیگر و هر وسیله ای که میتواند به وای فای وصل شود، وای فای را روشن میکنیم و با پیدا کردن نام وای فایی که ساختیم به ان وصل میشویم.

در زیر نام وای فای و رمز تعداد افرادی که به وای فای ساخته شده توسط شما وصل شده اند نیز نمایش داده میشود.

اشتراک گذاری اینترنت برای ویندوز فون بوسیله بلوتوث

یکی از قابلیت هایی که در ویندوز فون ۸٫۱ اپدیت اول یا GDR1 اضافه شده اینست که میتوانید اینترنت خود را از طریق بلوتوث نیز به اشتراک بگذارید. یعنی انتخاب با خودتان است که این منبع اینترنت که میسازید از طریق وای فای پخش شود و یا اینکه از طریق بلوتوث. دقت داشته باشید که در صورتیکه اپدیت GDR1 را دریافت کرده باشید این گزینه را خواهید داشت. به عکس زیر نگاه کنید:

اشتراک گذاری اینترنت Internet Sharing برای ویندوز فون (3)

خب این اموزش هم تمام شد و در پایان باز هم ذکر میکنم که برای داشتن تمام این گزینه ها باید گوشی شما کاملا اپدیت و بروز باشد. اموزش خوبی بود؟ هر گونه سوالی را در قسمت نظرات بپرسید.

این اموزش قسمتی از سری اموزش هاس تنظیمات ویندوز فون بصورت کامل و گام به گام است که با رفتن به قسمت مخصوص همین قسمت، تمام اموزش ها را بصورت یکجا مشاهده کنید. میتوانید این قسمت را از نوار بالایی سایت و از گزینه ” اموزش > تنظیمات ویندوز فون ” انتخاب کنید و یا اینکه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب بخش اموزش تنظیمات:

5 نظرات
  1. سام کاربر می گوید

    سپاس از آموزش هاتون. آیا امکان به اشتراک گذاشتن اینترنت به وسیله کابل هم برای ۱۵۲۰ وجود داره؟؟

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      خیر
      وقتی وایرلس میشه دیگه چرا با کابل!

  2. مهدی کاربر می گوید

    سلام. اینکارا رو کردم.وصل میشه ولی نت ندارم چرا؟ سیمکارتم نت داره. ولی با لپتاپ هرکاری میکنم نمیشه

  3. علی کاربر می گوید

    سلام .من تازه یه ۸۳۰ خریدم. مشکلی که دارم اینه که سرعت نت گوشیم که با سیم کارت ایرانسل وصل میشم واسه خود گوشیم پایینه .مثلا اصلا نمیتونه اینستاگرام و لود کنه یا عکس های تو whats app رو دانلود کنه ولی وقتی نت و share می کنم و با لپ تاپ به نت ایرانسل گوشیم وصل میشم سرعت دتنلود با لپ تاپم به ۱ mb/s میرسه .یعنی سرعت نت ایرانسل بالا هست وی توی گوشی من سرعتش پایینه .دلیلش چی میتونه باشه

  4. meraj کاربر می گوید

    سلام
    چطوری میشه به بازی ها و اپلیکیشن هایی که روی میکرو اس دی نصب هستند دسترسی داشته باشم.الان اس دی ۸ دارم.اگه بخام عوضش کنم تکلیف اون اپا چی میشه ؟ دوباره باید از اول دانلود کنم؟
    ممنون میشم را هنمایی کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept