استور ویندوز ۱۰ موبایل خریدهای درون برنامه in-app purchases را نمایش میدهد

استور ویندوز 10 موبایل خریدهای درون برنامه in-app purchases را نمایش میدهد

در مورد پیشرفت های استور ویندوز ۱۰ موبایل صحبت های زیادی کردیم و یکی دیگر از این ویژگی ها قابلیت نمایش تمام خرید های داخل برنامه ایست که با نام in-app purchases نیز آنها را میشناسیم.

هنگامی که میخواهیم برنامه یابازی را دانلود کنیم دو گزینه داریم یا رایگان است و یا پولی. اما گزینه دیگری نیز وجود دارد و اینکه نرم افزاری رایگان است اما برخی قابلیت های ان بصورت پولی فعال میشود و باید ان را در داخل برنامه خرید کنید. خب این در ویندوز فون مشخص نبود اما اکنون وقتی میخواهید برنامه را دانلود کنید میتوانید تمام خرید های داخل برنامه ای ان را مشاهده کنید.

استور ویندوز 10 موبایل خریدهای درون برنامه in-app purchases را نمایش میدهد

این ویژگی دقیقا مشخص نیست در چه نسخه ای اضافه شد اما مشخصا در نسخه ۱۰۱۶۶ ویندوز ۱۰ موبایل به بعد آن را خواهید داشت. اگر ان را ندیده اید، هنگامی که برنامه ای را نصب میکنید در زیر عکس های ان میتوانید لیست گزینه های خریدی داخل برنامه را مشاهده کنید.

خیلی ایده خوبی است که بوسیله آن میتوانید مشاهده کنید برای نرم افزار مورد نظرتان آیا مجبور هستید چیزی پرداخت کنید یا خیر و یا اینکه کدام قابلیت های آن پولی است و یا قیمت قابلیت هایش چقدر است و حتی چه قابلیت هایی در برنامه وجود دارد که بصورت پولی است؟ این قابلیت نیز همچون بقیه باعث میشود تا store ویندوز ۱۰ موبایل هر چه کاملتر و بهتر و کاربردی تر شود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept