پیشنمایش به نسخه ای بالاتر از ۱۰۲۴۰ ویندوز ۱۰ موبایل آپدیت خواهد شد

نسخه 10149 ویندوز 10 موبایل برای کاربران Insider بر روی Slow ring منتشر شد

این روز ها خبر های ویندوز ۱۰ همه جا پیچیده است و هفته پیش بزرگترین آپدیت ویندوز منتشر شد، اما برای کاربران سوال است که ویندوز ۱۰ موبایل چی؟ این نسخه از سیستم عامل چه زمانی آپدیت میشود؟ Gabriel Aul از مایکروسافت در توییتر خود یک خبر در این مورد داد.

Gabriel Aul در توییتر مطلبی را منتشر کرد که در رابطه با انتشار یک آپدیت برای نسخه موبایل ویندوز ۱۰ است اما در اینجا یک خبر خوب هست و یک خبر بد. کاربران نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل میتوانند از نسخه ۱۰۱۶۶۶ با یک آپدیت بزرگ به نسخه بالاتر از ۱۰۲۴۰ آپدیت کنند و آپدیت بزرگی را داشته باشند. اگر چه این نسخه زمانی منتشر خواهد شد که تیم بتواند مشکل blocking bug را برطرف کند.

پیشنمایش به نسخه ای بالاتر از 10240 ویندوز 10 موبایل آپدیت خواهد شد

blocking bug به این معناست که این مشکل انقدر بد هست که کاربران این نسخه از پیش نمایش را منتظر نگه دارد تا نسخه جدیدتر از نسخه ۱۰۲۴۰ بیاید و به آن اپدیت کنند.

چقدر طول میکشد؟ خوشبختانه این انتظار بیشتر از چند روز طول نمیکشد. و خب خبر بهتر اینست که به نسخه ای بالاتر ۱۰۲۴۰ خواهیم رفت. Aul در توییتر خود اینگونه نوشته است:

“این چند روز بیشتر وقت میبرد. ما در حال انتقال به شاخه جدیدی از نسخه موبایل هستیم که کمی تمیزکاری لازم دارد. این نسخه جدیدتر از ۱۰۲۴۰ خواهد بود.”

اگر چه کاربران برنامه Insider باید تا هفته دیگر صبر کنند، خبر خوب اینست که یک آپدیت نسبتان بزرگ را خواهیم داشت که بهتر شدن عملکرد را در پیش دارد.

2 نظرات
  1. مهدی کاربر می گوید

    سلام
    من می خواستم نسخه ی پیش نمایش وینفون ۱۰ رو برای گوشیم لومیا ۵۲۰ نصب کنم
    دانلودش تموم شد، اما الان دیگه روشن نمی شه (ینی اون چرخ دهنده ها میان، بعد یه دیقه کلا گوشی خاموش می شه و دوباره روشن می کنم و دوباره اونا میان)
    راهی هست؟!!!!!!!!!!!!
    لطفا جواب بدید

    1. محمد کاربر می گوید

      سلام، متاسفانه من هم همین اشتباه رو مرتکب شدم، شما باید برنامه ویندوز ریکاوری رو روی کامپیوتر نصب کنید و بعد گوشیتونو با کابل به کامپیوتر وصل کنید و بعد از طی مراحل و پیدا کردن مدل گوشی و دانلود پکیج مدل گوشی، خود به خود گوشیتون به حالت قبلی یعنی ویندوز ۸.۱ برمیگرده که البته اگر بک آپ از گوشیتون داشته باشین(یعنی اگر اکانت مایکروسافت قبلا روی گوشیتون نصب بوده) گوشیتون با همون شکل بالا میاد
      البته اینم توضیح بدم دانلود پکیج مدل گوشیتون بسته به سرعت اینترنتتون داره ولی من با سرعت بالا هم خیلی طول کشید تا این کارو انجام دادم، در صورت نیاز میتونید با من تماس بگیرید
      ۰۹۱۲۵۸۶۶۶۸۴

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept