ویدیو خلاصه حضور مایکروسافت در کنفرانس WMC را ببینید

ویدیو خلاصه حضور مایکروسافت در کنفرانس WMC را ببینید

خب دیگر همه میدانیم که مایکروسافت در کنفرانس WMC چه کرد و چه اخبار جدیدی را منتشر کرد. اکنون خود مایکروسافت ویدیویی از خلاصه حضورش در این کنفرانس را منتشر کرده که در ان میتوان در چند لحظه کوتاه همه چیز را دید.

همه میدانیم که مایکروسافت در این کنفرانس بود که لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL را معرفی کرد و همچنین اخبار و توضیحاتی در مورد ویندوز ۱۰ و همچنین ویندوز ۱۰ برای گوشی را به مشتاقان تکنولوژی معرفی کرد.

با دیدن این ویدیو شاید مسئله ای توجه شما را جلب کند و ان اینست که باز هم استفان الوپ گوشی جدید لومیا را معرفی کرد. سوالی که پیش می اید اگر نوکیا فروخته شده چرا این فرد هنوز معرف گوشی های جدید است؟ خب علی رغم اینکه شاید خیلی از کاربران لومیا و مایکروسافت و نوکیا از این فرد دل خوشی نداشته باشند باید بگویم این فرد هنوز مدیر بخش دستگاه های تلفن مایکروسافت است و چه بخواهید و نخواهید هنوز نیز باید این فرد را ببینید. خب، ویدیو خلاصه حضور مایکروسافت در کنفرانس WMC را ببینید را در زیر میتوانید مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept