نسخه بعدی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی کمی دیرتر عرضه میشود

اسکرین شات هایی از پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی نسخه 10051

متاسفانه مایکروسافت بر خلاف قولی که قبلا داده بود، نسخه بعدی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی را تا پایان اپریل منتشر نکرد.

مایکروسافت چند وقت پیش اعلام کرد که نسخه بعدی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی که عرضه شود شامل نسخه پیش نمایش برنامه Univeral و جدید افیس خواهد بود. اگر چه امروز گابریل ائول در توییتر خود اعلام کرد که “نسخه بعدی کمی بیشتر طول میکشد تا در دسترس قرار گیرد.” همچنین تایید کرد که نسخه بعدی پیش نمایش از لومیا ۹۳۰ نیز پشتیبانی خواهد کرد و کاربران لومیا ۹۳۰ و لومیا Icon نیز میتوانند ان را نصب کنند.

نسخه کنون پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی نسخه ۱۰۰۵۲ است که بدلیل نداشتن برنامه office نمیتواند فایل های مربوط به افیس را باز کند و یکی از مشکلات نسخه کنونی است. دقت داشته باشید که همه این بحث ها که حتما داخلشان “نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی” ذکر شده است فقط در مورد نسخه ازمایشی ویندوز ۱۰ هستند و بهیچوجه نسخه رسمی نیستند، مایکروسافت این خبر را منتشر کرد که نسخه رسمی ویندوز ۱۰ در تابستان عرضه خواهد شد و نسخه دسکتاپ زودتر از نسخه گوشی به بیرون راه پیدا خواهد کرد.

منبع: توییتر گابریل ائول

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept