مقاوم ترین گوشی ویندوز فون که میتوانید ببینید را پاناسونیک ساخت

مقاوم ترین گوشی ویندوز فون که میتوانید ببینید را پاناسونیک ساخت

یکی از خوبی های کنفرانس هایی مثل کنفرانس WMC این است که شما فقط دستگاه های جدید را نمیبینید، بلکه با مسائلی روبه رو میشوید که در دنیای واقعی و روز های عادی کمتر با انها روبه رو میشوید. گوشی جدید پاناسونیک به نام Panasonic Toughpad FZ-E1 یکی از همان دستگاه هایی است که در بارسلونا توسط شرکت های همکار با مایکروسافت معرفی شد. شاید این را هیچوقت در دنیای اطراف خود نبینید ولی مقاوم ترین گوشی ویندوز فون که تا کنون ساخته شده است اینجاست.

ویندوز و ویندوز فون اکنون فراتر از این رفته اند که فقط گوشی های روزمره که ما استفاده میکنیم را بسازند. دستگاه های خاصی مثل این بازار هدف خاصی را نیز دارند و در کار های خاص مورد استفاده قرار میگیرند. برای این گوشی برنامه خاص مخصوص ان نیز در حال ساخت است تا این گشوی ویندوز فونی را یک گوشی خاص برای اهداف خاص بسازد.

من به شخصه هیچوقت این چنین گوشی را ندیده و شاید هم نبینم چون این یک گوشی نیست که شما از خانه خود بیرون بروید و یکی از انها را بخرید، اما این گوشی در اکوسیستم محصولات به عنوان یک تنوع و یک محصول خاص وجود دارد. چند عکس محدود از این گوشی که گرفته شده را در زیر میتوانید مشاهده کنید:

مقاوم ترین گوشی ویندوز فون که میتوانید ببینید را پاناسونیک ساخت مقاوم ترین گوشی ویندوز فون که میتوانید ببینید را پاناسونیک ساخت مقاوم ترین گوشی ویندوز فون که میتوانید ببینید را پاناسونیک ساخت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept