مایکروسافت ارور ۸۰۱۸۸۳۰f اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ gdr1 را برطرف کرد

Lumia_920_OTA_updateآپدیت نسخه پیش نمایش ویندوزفون 8.1

جو بلفور در توییت خود خبری منتشر کرد ” یک سری مشکلات برطرف شدند، دوباره سعی کنید و باید کار کند. در ادامه نیز گفت: ” هنوز در حال کار بر روی مشکل کمبود حافظه با ارور ۸۰۱۸۸۳۰۸ هستیم. این حافظه ای نیست که کاربر بتواند ان را پاک کند، بلکه مربوط به پارتیشن بندی گوشی است و شما نمیتوانید ان را حل کنید.”

مایکروسافت بالاخره ممکن است بتواند تمام مشکلات اپدیت اول ویندوزفون ۸٫۱ برای نسخه دولوپر را شناسایی کند. مشکلاتی که از زمان دانلود شروع شدند و برخی کاربران با دانلود کردن اپدیت نمیتوانستند ان را نصب کنند. اروری که با عدد ۸۰۱۸۸۳۰f توسط کاربران دیده میشد و جو بلفور در توییت خود گفت که مشکل را مورد بررسی قرار داده است.

از دیروز برخی کاربران که با ارور ۸۰۱۸۸۳۰f اپدیت اول ویندوزفون مواجه بودند خبر از نصب اپدیت اول میدادند و بیان میکردند که مشکلشان حل شده و از چندساعت قبل تعداد بسیار زیادی از کاربران دیگر با چنین مشکلی روبه رو نبودند.

بر اساس گفته کاربران تعداد بسیار زیادی دیگر با ارور هنگام نصب کردن اپدیت مواجه نبوده اند و البته این اتفاق برای همه نبوده است. حال مشخص نیست که یک برطرف کردن کلی باگ صورت گرفته یا عوامل دیگری در برطرف کردن این مشکل دست داشته اند. یک نکته رایج در مورد نصب موفق این اپدیت اینست که اغلب کاربرانی که با موفقیت روبه رو شده اند اپدیت لومیا ساین Cyan را نصب کرده بودند و البته اکثر گوشی ها نیز مربوط به لومیا ۹۲۰ داران بوده است.

ایا مشکل شما با ارور های ۸۰۱۸۸۳۰f یا ۸۰۱۸۸۳۰۶ برطرف شده است؟ در اینده اخبار در اینباره سریعا در سایت قرار خواهند گرفت.

منبع: اکانت توییتر جو بلفور

4 نظرات
  1. Ariyo کاربر می گوید

    سلام
    جند روزیه این مشکل دارم مهم نیست فقط امروز واتس آپم از کار افتاد لطفا کمکم کنید.

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      تاریخ و ساعت رو دقیق درست کنید و دوباره واتس اپ رو اجرا کنید

  2. محمد کاربر می گوید

    ببخشیدمن چندروزیه به بیلد۱۰۰۵۲اپدیت کردم برنامه ی ویندوزاینسایدربالانمیاد هاردریست کردم دوباره برنامه رونصب کردم بازم نشد حالابیلدبعدی روچطوری بگیرم لومیا۵۲۰

  3. توحید کاربر می گوید

    اقایون داداشام من هنوز این مشکل رو دارم و رفع نشده.هرچی آپدیت کنم ارور میده موقع نصب.چطور باید رفعش کرد؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept