لومیا Denim تا اخر فوریه برای همه لومیا ها منتشر خواهد شد

ویدیو سرعت اجرا برنامه عکاسی lumia Camera در اپدیت لومیا Denim

اپدیت لومیا Denim به ارامی در حال اتفاق افتادن است و مطمئنیم که اتفاق میوفتد. مایکروسافت در مورد انتشار این اپدیت گفته بود که در اوایل سال ۲۰۱۵ برای همه منتشر میشود که همانطور که دیدیم موجی از ان در دوم ژانویه و برای برخی نیز یکم مارس بود. هر روز نیز اخبار مختلفی در اینباره منتشر میشد که یک رام مختلف در یک جای جهان اپدیت را دریافت کرده است.

هند یکی از کشور هایی است که در مورد گوشی های ویندوز فون بازار بزرگی را دارد اما فقط لومیا ۵۲۰ در این کشور اپدیت لومیا Denim را دریافت کرده است. اکنون مایکروسافت هند شخصا در مورد اینکه در اخر ماه کدام لومیا ها اپدیت را دریافت میکنند جوابی داده است.

مایکروسافت هند همانطور که میبینید دراکانت توییتر خود این قضیه را تایید کرده که تمام لومیا ها و در سرتاسر جهان اپدیت را دریافت خواهند کرد.

لومیا Denim تا اخر فوریه برای همه لومیا ها منتشر خواهد شد

اگر چه خوب است بدانیم که لومیا Denim اپدیت سیستم عاملی است که برخی ویژگی های خاص را اضافه میکند و اغلب فعالیت ان به عنوان پایه و فریموری است که ما نمیتوانیم ان را مشاهده کنیم. فقط برخی گوشی های بسیار جدید و پرچمدار از جمله لومیا ۸۳۰ – لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۹۳۰ میتوانند ویژگی هایی همچون Hey Cortana و برنامه Lumia Camera 5.0 را دریافت کنند. برای بقیه گوشی ها شما فقط از نسخه ۱۴۲۱۹ یا ۱۴۲۲۶ خواهید رفت و ممکن است هیچ تغییر ظاهری مشاهده نکنید.

از انجایی که مایکروسافت هند دقیقا مشخص نکرده که ایا منظورش از همه لومیا ها, فقط کشور هند است و یا همه جهان. باید منتظر بمانیم و ببینیم. ولی احتمال ۹۹ درصد منظور برای کل جهان بوده است.

منبع: مایکروسافت هند

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept