اپدیت لومیا ساین Lumia Cyan برای لومیا ۹۲۰ منتشر شد – رام کانادا – هند – UK و بیشتر

اپدیت لومیا cyan برای لومیا 920 lumia

نوکیا کانادا در توییتری اعلام کرد که اپدیت لومیا ساین Lumia Cyan برای لومیا ۹۲۰ اکنون شروع به منتشر شدن برای کانادا کرده است. اگر دقت کرده باشین نوکیا کشور کانادا چقدر فعاله، تبریک به این نوکیا غیور که اصلیت نوکیایی خودشو ثابت کرده:)

این بدین معناست که تمامی کسانی که لومیا ۹۲۰ را برای دوسال داشته اند میتوانند بالاخره گوشی خود را به ویندوزفون ۸٫۱ و اپدیت لومیا Cyan اپدیت کنند. اپدیتی که از ریق وای فای باید ان را دانلود کرد و اکنون کسانی که لومیا ۹۲۰ با رام کانادا را دارند میتوانند خوش شانس باشند و اپدیت را دریافت کنند. البته متن خط اول همین پاراگراف کمی شوخی بود، تمام کسانی که لومیا ۹۲۰ دارند میتوانند اپدیت را دریافت کنند و نه فقط کسانی که گوشی را به مدت دوسال داشته اند!

و مثل همیشه این یاداوری را تذکر میدهیم که اگر از ویندوزفون ۸٫۱ نسخه دولوپر بهره میبرید برای دریافت این اپدیت باید گوشی خودتون را به ویندوزفون ۸ دانگرید کنید که اموزش دانگرید در سایت قرار داده شده و به یک جستجو ساده با کلمه “دانگرید” میتوانید به مطلب اموزشی در اینباره برسید.

طی اخبار رسیده گوشی  های لومیا ۹۲۰ در کشور های دیگری غیر از کانادا همچون: هند – UK – عربستان سعودی – دوبی و UAE نیز این اپدیت را دریافت کرده اند. اخبار تکمیلی در صورت منتشر شدن در اسرع وقت در سایت قرار میگیرند.

منبع: اکانت نوکیا کانادا در توییتر

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept