مایکروسافت اعلام کرد افزایش ۵۰ درصدی کاربران ویندوز فون را داشته ایم

در اوایل ماه ۲۰۱۵ در کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلون مایکروسافت اطلاعات جالبی را در مورد استور سیستم عامل موبایل خود اعلام کرد. تعداد کاربران فعال فروشگاه ویندوزفون استور با افزایش ۵۰ درصدی نسبت به سال قبل و همچنین با دارا بودن بیش از ۴۰۰۰۰۰ برنامه و بازی با افزایش ۶۳ درصدی روبرو بوده است.

مایکروسافت اعلام کرد افزایش 50 درصدی کاربران ویندوزفون را داشته ایم

مایکروسافت همچنین اعلام کرده که هر یک از کاربران فعال این اکوسیستم، بصورت متوسط هر سه روز یک برنامه‌ی جدید از استور دریافت می‌کنند و ۱۰۵ اپلیکیشن/بازی روی هر دستگاه وجود دارد.

همچنین مایکروسافت گفته است یک افزایش قابل توجهی در میزان خریدهای درون برنامه‌ای شده است، که نشان از رشد چشمگیر فروش برنامه های مایکروسافت را نشان می دهد. به گزارش این کمپانی، درآمد حاصل از خرید درون برنامه‌ای با سرعت بیشتری نسبت به جذب کاربران جدید در حال رشد است و رقم تاثیرگذار ۸۰ درصد نسبت به سال گذشته را بدست می‌دهد

این آمار نشان از بهبود وضعیت ویندوز موبایل و فروش بهترگوشی های لومیا را نشان می دهد و باید منتظر ماند و دید ویندوز موبایل ۱۰ چه تاثیری بر روی فروش گوشی های لومیا می گذارد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept