آپدیت ویندوز ۱۰ موبایل نسخه ۱۰۱۳۶ منتشر شد

لیست کامل تغییرات پیش نمایش ویندوز 10 برای گوشی نسخه 10051

اخرین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل  برای دانلود اماده است. نسخه جدید با عدد ۱۰۱۳۶ اکنون منتشر شده و کاربرانی که بخشی از برنامه Windows Insider هستند میتوانند ان را با رفتن به آدرس: تنظیمات> بروزرسانی تلفن Settings > Phone Update دریافت کنید.

Gabriel Aul سرپرست برنامه ویندوز اینسایدر این قضیه را منتشر کرد که کاربرانی که ویندوز فون ۸٫۱ را نصب کرده اند و در برنامه Windows Insider و در قسمت Fast ring هستند میتوانند این نسخه را دانلود کنند. او گفت:

“اگر شما در نسخه قبلی پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل بوده اید و نسخه ۱۰۰۸۰ را داشتید و میخواهید نسخه جدید ۱۰۱۳۶ را نصب کنید باید با برنامه Windows Phone Recovery Tool به ویندوز فون ۸٫۱ برگردید. زمانی که ویندوز فون ۸٫۱ را نصب کردید وارد برنامه Windows Insider شوید و گزینه Fast را انتخاب کنید. اینکار برای دریافت این اپدیت ضروری است چون از نسخه ۱۰۰۸۰ نمیتوانید به نسخه ۱۰۱۳۶ اپگرید کنید. ما میدانیم که این مسئله کمی صخت و عذاب آور است ولی این نسخه را منتشر کردیم تا دیگر کاربران انتظار نسخه جدید را نکشند و در توییتر نیز این قضیه نظرسنجی شد و کاربران موافق بودند.”

اگر در نسخه پیش نمایش ۱۰۰۸۰ هستید و نمیخواهید گوشی خود را به ویندوز فون ۸٫۱ فلش کنید کاری لازم نیست انجام دهید. شما این نسخه را نمیتوانید نصب کنید و باید منتظر نسخه بعدی باشید که منتشر شود، و نسخه بعد این مشکل را نخواهد داشت و مستقیما خواهید توانست به آن نسخه اپدیت کنید.”

همچنین Aul این نکته را تذکر داد که بعد از آپدیت باید ان را رعایت کنید:

” بعد از اینکه آپدیت را انجام دادید صفحه قفل شما هنگ میکند و تاریخ و زمان را نشان نمیدهد و این اتفاق ۱۰ ده دقیقه طول میکشد. لطفا صبر کنید و بعد از آن قفل صفحه و تاریخ و زمان کلا درست خواهند شد. صفحه نمایشی که پیشرفت آپدیت را در حالت عادی نمایش میداد نیز در این نسخه نیست و چنانچه صبور نبودید و گوشی خود را خاموش و روشن کردید و یا قفل و باز کردید چیزی نصیبتان نمیشود پس صبر کنید و آرامش خود را حفظ کنید تا مراحل انجام شوند.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept