آموزش استفاده از QR در مرورگر گوگل کروم برای استور ویندوز

آموزش استفاده از QR در مرورگر گوگل کروم برای استور ویندوز

خب اغلب ما از قابلیت کد های QR با خبر هستیم. کد هایی که لینک یا نوشته یا موارد دیگر را به عکس هایی با کدبندی خاصی تبدیل میکنند و این عکس های کدگذاری را میتوان توسط برنامه هایش در گوشی ها خواند و میتوان این راه را یک راه خیلی ساده برای انتقال برخی اطلاعات از دستگاه های مختلف به گوشی دانست.

حال برای اینکه از استور بتوانیم برنامه ای را دانلود کنیم باید به لینک برنامه برویم و به گونه ای به همان لینک که در دسکتاپ میبینیم برسیم. اگر افزونه باشد که در استور ویندوز کد QR مخصوص هر برنامه را در صفحه همان برنامه نشان دهد چه؟ خب خبر خوب اینست که چنین افزونه ای را داریم.

این افزونه کد QR هر نرم افزار را در استور و در زیر آیکن اصلی برنامه قرار میدهد تا براحتی بتوانید از آن استفاده کنید. گاهی به برنامه ای در استور میروید و نمیتوانید آن را در گوشی باز کنید و با QR براحتی و با سرعت بالا میتوانید ان را در گوشی خود باز کنید. فقط برای اینکار کافیست دکمه جستجو و سپس اسکنر QR را بزنید و لینک را بخوانید و آن را باز کنید که آموزش خواندن QR در گوشی ویندوز فون در سایت قرار داده شده و میتوانید این مطلب را مشاهده کنید.

البته دقت کنید که این قابلیت را باید با نصب افزونه ای در مرورگر گوگل کروم اضافه کنید و مشخصا در مرورگر های دیگر با این روش نمیتوانید اینکار را انجام دهید و اینکار صرف مرورگر Google Chrome است.

آموزش استفاده از QR در مرورگر گوگل کروم برای استور ویندوز

آموزش اضافه کردن QR به استور ویندوز در گوگل کروم

حال کافیست به استور مایکروسافت (ویندوز و ویندوز ۱۰ موبایل و…) بروید و حال میبینید که کد QR مربوط به هر نرم افزار در زیر عکس اصلی آن در صفحه خودش قرار دارد.

1 نظر
  1. mohammad کاربر می گوید

    مایکروسافت بی عرضه چرا خودش اضافه نکرده بی شعور دانلود آفلاینم برداشته.خدا لعنتش کنه؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept