گوشی های لومیا فقط بوسیله اپل و سامسونگ کنار زده شده اند

بررسی گوشی ارزان قیمت نوکیا لومیا 530 دو سیم کارته

سیستم عامل ویندوز فون و گوشی های لومیا را شاید بتوان گفت فقط بوسیله گوشی های شرکت اپل و سامسونگ هست که جای خودشان را از دست داده اند. بر اساس گزارش های تحقیقات جدید، در طول یک هفته ماه دسامبر از ۱۹ تا ۲۵ دستگاه هایی که جدید فعال شدند ۵٫۸ درصد کل گوشی های جهان هستند، مایکروسافت در این زمینه در مقام سوم قرار گرفته و بوسیله اپل و سامسونگ کنار گذاشته شده است.

امار که از Flurry می اید، اطلاعات را از ۶۰۰۰۰۰ نرم افزار با سرویس های انالیزی محاسبه میشود. دستگاه های اپل با ۵۱٫۳ درصد اول قرار دارند و سامسونگ با ۱۷٫۷ درصد دوم قرار گرفته است. مایکروسافت با شرکت همچون سونی با ۱٫۶ درصد در مقام چهارم است و شرکت LG با ۱٫۴ درصد است. همچنین این سایت می افزاید که:

” تمام شرکت های Xiaomi, Huawei, و HTC در روز کریسمس کمتر از یک درصد را دارا هستند. یک دلیل خیلی واضح اینست که محبوبیت این گوشی ها که در فروشگاه های اسیایی است زیاد به خرید این گوشی ها در سال نو و هدیه دادنشان در این روز کمکی نمیکند.”

امار جزئی تری از اینکه کدام گوشی های لومیا در هفته کریسمس فعال شدند موجود نیست. خوشبختانه ما امار کاملی را خواهیم داشت زمانی که مایکروسافت فروش خود را در یک چهارم پایانی سال منتشر کند.

منبع: Flurry

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept