گزارش ها نشان میدهد لومیا Denim برای مصر و هلند و برزیل نیز منتشر شده است

اپدیت فریمور Lumia Denim لومیا دنیم یا لومیا جین

اکنون اپدیت لومیا Denim در ال جهانی شدن است. بعد از اینکه کاربرانی در کشور های اروپایی اپدیت لومیا Denim را دریافت کردند، مایکروسافت ویدیویی را منتشر کرد مبنی بر اینکه چگونه گوشی خود را به لومیا Denim اپدیت کنیم (هر چند که این اپدیت نیز مثل باقی اپدیت هاست). اکنون نیز از کاربران اخباری شنیده میشود مبنی بر اینکه اپدیت بومیا Denim برای کشورهای دیگری نیز منتشر شده است.

اگر چه هنوز مایکروسافت خبر تایید این اپدیت را رسما بر روی صفحه مخصوص اپدیت لومیا دنیم قرار نداده است و البته این ممکن است بخاطر این باشد که هنوز این صفحه اپدیت نشده است و یا اپدیت کلی منتشر نشده است. حال اپدیت برای کشور های زیر نیز منتشر شده است:

  • Brazil: Lumia 720
  • Egypt: Lumia 520, 620 and 1320
  • Germany: Lumia 625
  • Poland: Lumia 625 on T-Mobile
  • Romania: Lumia 520 country-variant

البته دقت داشته باشید که این اخبار را فقط کاربران محدودی منتشر کرده اند و این خبر را نمیتوان رسما تایید کرد. اگر شما چنین گوشی هایی با رام چنین کشورهایی دارید حتما گوشی خود را بررسی کنید تا از وجود اپدیت برای گوشی خود مطمئن شوید. این خبر رسمی نیست و فقط از طرف کاربران محدودی رسیده است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept