کورتانا با سرویس جدید آپدیت شد که در آن پیش بینی های بینگ Bing اضافه شده است

cortana-کورتانا با سرویس جدید آپدیت شد که در آن پیش بینی های بینگ Bing اضافه شده است

مایکروسافت یک آپدیت جدید برای کورتانا منتشر کرد که به کاربران ویندوزفون ۸٫۱ اجازه میدهد تا از پیش بینی های کمپانی سرویس جستجو بینگ Bing بهره مند باشند.

این خبر توسط Marcus Ash مدیر برنامه کورتانا ویندوزفون ، امروز صبح در صفحه توییتراش منتشر شده است. مایکروسافت اخیرا سرویس پیش بینی را به بینگ خود اضافه کرده که براساس برخی پیام ها و… میتواند برخی مسائل همچون بازی های جام جهانی و یا فیلم ها را پیش بینی کند. بینگ در این زمینه گفته است:

” برای تورنمنت ها، مدل ما عوامل و مسائل مختلفی از تیم ها را مورد بررسی قرار میدهد، مثل پیروزی ها،شکست ها و یا مساوی های گذشته و بقیه مسابقات بین المللی و حاشیه های پیروزی های مسابقات، البته تنظمیات دیگری را هم مورد بررسی قرار میدهد بطور مثال شرایط برتری یک تیم بر تیم دیگر مانند بازی در خانه (برای برزیل)، و یا نزدیکی تیم به محل مورد نظر، سطح زمین بازی (نوع چمن)، شرایط آب و هوایی و زمان بازی و سایر عوامل دخالت کننده در مسابقات. علاوه بر اینها از نتایج نظرسنجی و نظرات مردم نیز برای بررسی پیش بینی احتمال برد یا باخت و یا مساوی بازی ها کمک میگیرد.”

نظر شما در مورد این ویژگی جدید کورتانا چیست؟آیا شما از آن برای پیش بینی جام جهانی استفاده میکنید؟

2 نظرات
  1. unknown کاربر می گوید

    ,windowse gushie man 8.1e vali josteju gare bingo neshun nemide ,dokme searcham k mizanam cortana ro neshun mide

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      چون شما کورتانا هست کورتانا رو نشون میده
      توی همون کورتانا جستجو کنید بوسیله بینگ جستجو میکنه
      اگرم بینگ براتون مهمه و کورتانا نیست, میتوانید کورتانا رو غیرفعال کنید
      به این ترتیب دکمه رو بزنید دیگه بینگ میاد

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept