کنفرانس معرفی ویندوز ۱۰ چهارشنبه ۱ بهمن بصورت زنده برگذار خواهد شد

کنفرانس معرفی ویندوز 10 چهارشنبه 1 بهمن بصورت زنده برگذار خواهد شد

مایکروسافت امروز در صفحه رسمی خود این مطلب را منتشر کرد که پخش انلاین کنفرانس بعدی ویندوز ۱۰ در کجا پخش خواهد شد. که این کنفرانس برای معرفی ویژگی های سیستم عامل جدید خواهد بود.

مایکروسافت اینگونه مطرح کرده است:

” ما به معرفی رسانه ای ویندوز ۱۰ در هفته بعد در حال نزدیک شدن هستیم و همانطور که قول داده بودیم – تمام جزئیات را بصورت زنده برای شما پخش خواهیم کرد تا ببینید.این پخش زنده بر اساس ساعت بین المللی در ساعت ۹ بعد از ظهر در ۲۱ ژانویه خواهد بود که میتوانید ان را در این لینک ببینید: http://www.microsoft.com/windows10story. و نسخه تقاضا شده بر روی همین لینک در دسترس خواهد بود. ما در مورد این واقعه هیجان زده هستیم که میتوانیم در مورد ویژگی هایی صحبت کنیم که به ویندوز ۱۰ خواهد امد. شما همه اخبار را با صدای رهبران مدیریت سیستم عامل ها یعنی Terry Myerson, Joe Belfiore و Phil Spencer و البته که رئیس کل مایکروسافت ساتیا نادلا Satya Nadella خواهید شنید.”

بنابراین اگر علاقه مند هستید در ۲۱ ژانویه هفته بعد که همان چهارشنبه ۱ بهمن ماه خواهد بود وقت خود را ازاد بگذارید تا از اخبار عقب نمانید. پس فراموش نکنید که ویندوز فون پرو را دنبال کنید تا از اخبار این کنفرانس عقب نمانید. بر اساس شرایط احتمال برگذاری وبلاگ نویسی زنده این کنفرانس هم وجود خواهد داشت که اخبار ان در اینده برای شما منتشر خواهد شد.

منبع: Microsoft

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept