کد دستوری ایرانسل و همراه اول و رایتل با USSD Iran برای وینوزفون

کد دستوری ایرانسل و همراه اول و رایتل با USSD Iran برای وینوزفون

USSD Iran برنامه ای برای ویندوزفون است که در ان میتوانید کد دستوری سه اپراتور ایرانسل و همراه اول و رایتل را پیدا کنید.

حتما شما هم یکی از دارندگان سیم کارت این اپراتور ها هستید و با کد های مختلف USSD برای انجام برخی کارهای خود روبه رو هستید. مثلا برای گرفتن موجودی شارژ – انتقال شارژ – دایورت کردن و کد اهنگ های پیشواز یا بسته های اینترنتی و… کد های مختلفی را حفظ هستیم اما بعلت زیاد بودن و تنوع در اعداد ممکن است انها را فراموش کنیم. مخصوصا اگر دوسیم ارت متفاوت داشته باشیم و یا اینکه اطرافیان از اپراتور دیگه ای سوالی از ما بپرسند. لزومی ندارد که همه کد ها را یکجا بنویسید بلکه میتوانید همه انها را در یک برنامه ویندوزفونی در گوشی ویندوزفونی خود داشته باشید و از ان استفاده کنید. USSD Iran همان برنامه ایست که بدنبال ان هستید.

یک برنامه ساده با رابط کاربری زیبا که میتوانید کد های دستوری USSD مورد نظرتان را در ان براحتی پیدا کنید و دیگر لازم نیست هزار کد مختلف را در ذهن خود ثبت کنید.

کد دستوری ایرانسل و همراه اول و رایتل با USSD Iran برای وینوزفون

توضیحات برنامه نویس درباره USSD Iran در استور:

” این برنامه در جهت رفاه کاربران، کدهای دستوری ۳ اپراتور تلفن همراه (ایرانسل، همراه اول، رایتل) را جمع آوری کرده است، تا مشترکین هر یک از اپراتورها وقت خود را برای به خاطر سپردن و جمع آوری آنها صرف نکنند؛ با استفاده از کدهای دستوری هر اپراتور، می توانبد بدون نیاز به صرف هیچ گونه هزینه ای، بصورت کاملا رایگان از خدمات موجود در اپراتورهای تلفن همراه استفاده کنید.
موارد تصحیح شده در این بروز رسانی:
– تغییر تم برنامه به شکلی زیباتر
-برطرف شدن برخی از نواقص برنامه

در بروز رسانی بعدی، به کدهای اپراتورها ،اضافه خواهد شد”

همانطور که دیدید برنامه نویس قول داده تا در اپدیت های بعدی برنامه را هرچه کاملتر و بهتر بسازد. هم اکنون میتوانید بوسیله لینک زیر از استور این برنامه را دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept