پوشش خبری زنده مایکروسافت ادامه نخواهد یافت

5e6f672e-ef87-478a-8fba-f8e1ede533fd_500

کنفرانس امروز مایکروسافت درباره ویندوز ۱۰ و اطلاعات اطراف ان بود، مطالب مهمی نیز درباره ویندوز منتشر شد و سرپرستان مایکروسافت خبرهای خوب و ویژگی های جالبی را گفتند. ولی بحث هایی که راجع به ویندوزفون یا همان ویندوز برای گوشی ها بود حدود یک چهارم این داستان هم نبود!

البته در قسمتی از خبر گفته شد و البته نوشتیم که کنفرانسی که در باره گوشی های ویندوزی باشد دو هفته بعد یا (احتمالا هفته بعد) برگذار خواهد شد. پس امروز اینکه اخبار کمی در مورد ویندوز شنیدیم تقریبا طبیعی بود. کنفرانسی هم که حدود ۷۵ درصد ان درمورد اجزا مختلف ویندوز باشد و هیچ ربطی به گوشی ها نداشته باشد پوشش زنده ان زیاد مربوط به این سایت نمیشود. و شاید خارج از حوصله کاربران باشد. بهمین ترتیب تصمیم گرفتم تا قسمت دوم این کنفرانس را پوشش خبری زنده انجام ندهم.

البته نگران نباشید که قسمت دوم را از دست بدهید و یا اگر از افرادی هستید که پوشش خبری را دنبال نکردید، چون تمام سرتیتر های مهم این کنفرانس و اخباری که در مورد ویندوز برای گوشی ها منتشر شوند بصورت کامل در سایت قرار خواهند گرفت. پس اخبار حول ویندوز ۱۰ که در سایت ویندوزفون پرو قرار میگیرند را دنبال کنید و مطمئن باشید که هیچ کدام از اتفاقات جدید این کنفرانس از خبرهای سایت دور نخواهند ماند. تمامی اخبار این کنفرانس بصورت مطلب های جداگانه تا یک الی دو روز دیگر بصورت کامل در سایت قرار میگیرند.

2 نظرات
  1. Faroogh کاربر می گوید

    دستتون درد نکنه
    اگه میشه ازشون بپرسید که windows 10 برای لومیا ۱۰۲۰ میاد یا نه ؟؟؟انشاالله که میاد

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      میاد
      ویندوز ۱۰ برای همه گوشی ها میاد

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept