در پاکستان ویندوز فون از iOS پیشی گرفت و لومیا ۵۳۵ رهبر این پیشرفت است

بررسی تخصصی مایکروسافت لومیا 535 Microsoft Lumia

ویندوز فون اکنون دومین سیستم عامل در پاکستان است و بر اساس فروش ماهانه، فروشی سه برابر در اولین یک چهارم سال ۲۰۱۵ داشت. در طول این مدت نیز لومیا ۵۳۵ بهترین گوشی فروش رفته است. Patrick Mercanton مسئول بازاریابی نزدیک خاورمیانه و شمال افریقا – مدیترانه و کشور های در حال ظهور آسیا در مورد دستگاه های مایکروسافت موبایل گفت:

“ویندوز فون اکنون دومین اکوسیستم گوشی های هوشمند بخاطر میزان فروش است. فعالیت در پاکستان بیشتر از ۲۰۰ درصد بوده است. ما گوشی های ارزان قیمت Nokia ASHA را ساخته ایم که در این کشور موفق بوده اند. در پاکستان لومیا ۵۳۵ بیشتری فروش گوشی ها در جهان را دارد.

فعالیت سه برابر گوشی های هوشمند لومیا در اخرین ربع سال در پاکستان نشان میدهد که آنها برای استفاده از سیستم عامل جدید مشتاق هستند. در آینده نیز ویندوز ۱۰ معرفی خواهند شد که قابلیت عالی momentum را برای یکی سازی سیستم عامل به دستگاه ها اضافه خواهد کرد.

با توجه به اینکه هدف اصلی ما رشد و پیشرفت سیستم عامل ویندوز فون توسط گوشی های هوشمند لومیا است، در این مورد خاص یک ماموریت بزرگ است که در پاکستان اشتها سیستم عامل ویندوز فون را در کنار دو سیستم عامل دیگر اندروید و آی او اس سیر کنیم.”

اکنون گوشی های ویندوز فون بیشتر از نیمی از بازار را در پاکستان از آن خود کرده اند و تعداد کاربران این سیستم عامل در حال افزایش نیز هست چون بسیاری از کاربران طبقه گفته Mercanton سادگی در گوشی های خود را ترجیح میدهند.

منبع: The News

2 نظرات
  1. بهزاد کاربر می گوید

    همین پاکستانیا از ما بهترن چون فهمیدن چه جیزی بخرن :))))

    1. s@lm@n کاربر می گوید

      احسنت . باهات موافقم شدید .

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept