ویدیو گوشی McLaren ویندوز فون با لمس سه بعدی که هیچوقت به بازار عرضه نشد

ویدیو گوشی McLaren ویندوز فون با لمس سه بعدی که هیچوقت به بازار عرضه نشد

چیزی حدود یکسال از متوقف شدن تولید و عرضه گوشی معروف و پرچمداری از نوکیا با سیستم عامل ویندوز فون به نام McLaren میگذرد، این گوشی در نوع خود فوق العاده بود ولی خب به هر دلیلی که داخل سازمانی بود دیگر این گوشی تولید نداشت.

این گوشی پرچمدار در نوع خودش واقعا فوق العاده است و ویژگی دارد که در هیچ یک از گوشی ها حتی تا کنون نیز نبوده است. این گوشی با لمس سه بعدی قرار بود وارد بازار شود، یعنی بدین وسیله شما لازم نبود تا هیچ تماسی با صفحه گوشی داشته باشید و فقط با نزدیک کردن دست خود میتوانستید گوشی را کنترل کنید. این گوشی همچنین با دوربین ۲۰ مگاپیکسلی میشد که در نوع خودش واقعا پرچمدار قابلی بود.

دانلود ویدیو

خب این لمس سه بعدی کمی غیرمعمول و در حد شایعه بنظر میرسید تا اینکه یک ویدیو دو دقیقه ای در سطح اینترنت قرار گرفت. این ویدیو چیز زیادی را از گوشی نشان نمیدهد و فقط نمایش میدهد که چگونه بدون اینکه انگشت صفحه گوشی را لمس کند میتوانید توسط لمس سه بعدی گوشی را کنترل کند.

خب این اولین نسخه و در واقع نسخه نمونه این تکنولوژی بوده است و بعنوان اولین نسخه میتوان واقعا آن را عالی خواند و اگر تکنولوژی آن توسعه داده میشد و نسخه های بعدی آن می آمد قطعا حرفه ای تر و بهتر میشد. این گوشی را نوکیا قرار بود تولی کند اما بعد از اینکه مایکروسافت آن را خرید بنابه دلایلی تولید ان متوقف شد. نظر شما در مورد این گوشی فوق العاده چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept