اجرای ویندوز ۱۰ برای گوشی روی شیائومی Xiaomi Mi 4 + ویدیو

ویدیو گوشی شیائومی Xiaomi Mi 4 با ویندوز 10 برای گوشی

ویدیو جدیدی که منتشر شد اجرای ویندوز ۱۰ برای گوشی را بر روی گوشی هوشمند شیائومی Xiaomi Mi 4 نشان میدهد،  چیزی که طی کنفرانس WinHEC مایکروسافت تصمیم ان گرفته شده بود. ویدیو اجرای ویندوز ۱۰ برای گوشی روی شیائومی Xiaomi Mi 4 را در این مطلب ویندوز ارنا مشاهده کنید.

ویدیو گوشی شیائومی Xiaomi Mi 4 با ویندوز 10 برای گوشی

در کنفرانس ابتدا مایکروسافت و شرکت Xiaomi تصمیم گرفته بودند که تعداد محدودی از گوشی های Mi 4 این شرکت که تحت برند اندروید بودند را مورد ازمایش قرار دهند و ویندوز ۱۰ برای گوشی ها را بر روی ان پیاده کنند. این ویدیو جدید از شرکت شیائومی نشان میدهد که این سیستم عامل بر روی گوشی شیائومی Mi 4 نصب و اجرا شده و کار برا افیس و استور و … را نشان میدهد.

دانلود ویدیو

این نشان میدهد که برنامه ای که شرکت شیائومی بصورت امتحانی ان را شروع کرده بود موفق شده و نتیجه داده است. از طرفی مایکروسافت با ساخت این رام که بر روی گوشی های اندروید نیز قابل اجراست نشان داد که رامی ساخته است که میتواند گوشی های اندرویدی را به ویندوز ۱۰ تبدیل کند و شاید مایکروسافت برنامه ای در این زمینه که سیستم عامل ویندوز ۱۰ برای گوشی را برای گوشی های اندروید نیز منتشر کند داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept