ویدیو سرعت اجرا برنامه عکاسی lumia Camera در اپدیت لومیا Denim

ویدیو سرعت اجرا برنامه عکاسی lumia Camera در اپدیت لومیا Denim

با انتشار اپدیت لومیا Denim با ارامی و در سراسر جهان توسط مایکروسافت برای کاربران ویندوز فون ۸٫۱، کاربران ویندوز فونی این نکته را بیان کردن که سرعت اجرا برنامه عکاسی lumia Camera در اپدیت لومیا Denim  بسیار بیشتر و سریعتر شده است.

مایکروسافت نیز چنین سرعتی را برای گوشی های جدید (از لحاظ سخت افزاری) همچون لومیا ۹۳۰ و لومیا Icon و لومیا ۱۵۲۰ که چیپست های جدید دارند را قول داده است.

لینک دانلود

این ویدیو ها که در سایتی منتشر شده اند هر دو لومیا ۱۵۲۰ را نشان میدهند که اپدیت لومیا denim بر روی ان نصب شده است و برنامه عکاسی Lumia Camera در ان اجرا میشود. در ویدیو اول لومیا ۱۵۲۰ در مقابل گوشی لومیا ۹۳۰ قرار میگیرد که اپدیت لومیا Cyan را داراست و در ویدیو دوم این گوشی در مقابل لومیا ۱۰۲۰ قرار گرفته است.

لینک دانلود

همانطور که در هر دو ویدیو مشاهده میکنید برنامه عکاسی دوربین در لومیا ۱۵۲۰ با اپدیت لومیا Denim به مراتب سریعتر باز و اجرا میشود. البته اختلاف سرعت بین لومیا ۹۳۰ کمتر از لومیا ۱۰۲۰ است. در کل این ویدیو ها نشان میدهند که لومیا Denim برای طرفداران عکاسی کمک خوبی میکند و البته که قابلیت های فراوانی را نیز بدنبال خود دارد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept