ویدیویی از نسخه منتشر نشده ویندوز ۱۰ برای گوشی از کار با افیس – استور و بیشتر

ویدیویی از نسخه منتشر نشده ویندوز 10 برای گوشی از کار با افیس - استور و بیشتر

ویدیویی از ویندوز ۱۰ برای گوشی منتشر شده است که از نسخه های اینده ویندوز ۱۰ برای گوشی است و در ویدیو Store جدید و همچنین برنامه افیس Universal ویندوز ۱۰ نمایش داده میشوند.

این ویدیو ابتدا در یک شبکه اشتراک گذاری ویدیو در چین یافت شد که توسط سایتی چینی منتشر شده است. زبان ویدیو و البته زبان گوشی چینی است ولی در ان میتوان تغییرات ظاهریرا به وضوح دید، تغییراتی از جمله طراحی جدید Store گوشی که نسخه این سیستم عامل ۱۲۵۴۴ است. همچنین در ویدیو برنامه جدید افیس همچون Word و OneNote که مایکروسافت قول داده بود تا در نسخه بعدی منتشر میشوند را نیز نمایش میدهد. علاوه بر این در ویدیو برخی گام ها برای شخصی سازی تصویر والپیپر و پس زمینه صفحه شروع نیز نمایش داده میشود.

دانلود ویدیو

مایکروسافت هنوز تعیین نکرده است که نسخه بعدی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی چه زمانی منتشر میشود. دقت داشته باشید که هنوز این اپدیت ها نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ هستند و نسخه رسمی نیستند پس نگرن نباشید که چرا ویندوز ۱۰ را در گوشی خود دریافت نکردید چون هنوز رسما منتشر نشده است. مایکروسافت همانگونه که گفته شد وعده داده است برنامه جدید افیس را تا اخر این ماه عرضه کند که میتواند خبر از انتشار نسخه جدید پیش نمایش نیز باشد.

منبع: Wpxap.com

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept