هک لومیا ۵۲۰ و نصب پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای گوشی + ویدیو

اپدیت ساین برای نوکیا لومیا 520 رام فرانسه منتشر شد

لومیا ۵۲۰ یکی از محبوب ترین گوشی های ویندوز فونی و زمانی نیز ارزان ترین گوشی ویندوز فونی بود که اکنون لومیا ۴۳۵ جای ان را گرفته است. خب از این طرف هم میدانیم که ویندوز ۱۰ برای موبایل منتشر شده و فعلا گوشی های محدودی میتوانند این نسخه از پیش نمایش را داشته باشند که لومیا ۵۲۰ جزو انها نیست. حال اگر بتوانیم اکنون بر روی لومیا ۵۲۰ ویندوز ۱۰ بر روی گوشی را اجرا کنیم چه میشود؟

دانلود ویدیو

همانطور که در ویدیو بالا میتوانید مشاهده کنید هک لومیا ۵۲۰ و نصب ویندوز ۱۰ برای گوشی برای این لومیا انجام شده است. در واقع در رجیستری های ان تغییراتی ایجاد شده و توانسته اند روی ان ویندوز ۱۰ پیش نمایش را قبل از اینکه موعد ان برسد روی ان نصب کنند. البته اکیدا این کار به شما توصیه نمیشود و توصیه میکنم بهیچوجه اینکار را نکنید چون در صورت منتشر شدن هر اپدیتی از سوی مایکروسافت ممکن است گوشی شما کاملا به فنا برود و دیگر بالا نیاید.

البته اموزش این هک ویندوز فونی بر روی لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۵۲۰ فعلا جواب داده است و البته باید دقت داشته باشید که معنای این هک این نیست که کنترل تمام گوشی را در دست گرفته اند و دیگر امنیت ویندوز فونی هیچ. نه، فقط و فقط میتوانند این نسخه پیش نمایش را بر روی گوشی دریافت کنند و دیگر هیچ… درضمن با اپدیت فریموری بعدی مایکروسافت کاملا این هک غیر قابل استفاده خواهد شد.

بهر حال اگر شما بیکار هستید! و دنبال دردسر برای خود میگردید و از دست دادن گوشیتان برایتان اهمیتی ندارد! میتوانید این روش را امتحان کنید. و بدلیل اینکه این روش اکیدا توسط ویندوز ارنا توصیه نمیشود اموزش سخت و طولانی ان نیز در سایت قرار نمیگیرد. واقعا طی کردن مراحل کاملا طولانی که فقط باعث میشوند شما یک نسخه از پیشنمایش اولیه را بر روی گوشی خود داشته باشید ان هم در شرایطی که:

  • با اولین اپدیت مایکروسافت ممکن است گوشی شما کاملا غیر قابل استفاده شود
  • و در دومین نسخه پیش نمایش براحتی گوشی های جدیدی اضافه خواهند شد

پس دیگر لازم نیست الکی خودمان را بدردسر بیاندازیم و کاسه داغ تر از اش برای ویندوز ۱۰ بشویم و کمی صبر بهترین کار است.

6 نظرات
  1. ابراهیم کاربر می گوید

    سلام اقای اکبری باز هم مثل همیشه با یه سوال اومدم خدمتتون
    من قبلا اکانتمو دولوپر کرده بودم اما بنابر دلایلی امروز صبح راممو به فنلاند عوض کردم.
    الان با توجه به اینکه نمی خوام دوباره دولوپر باشم آیا می تونم با همون اکانت قبلی که دولوپر بود وارد بشم یا نه باید یه اکانت دیگه بسازم.
    ممنونم
    ممنون تر می شم اگه خیلی زود پاسخ بدین و کمکم کنین

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      بله میشه از همون اکانت وارد بشین
      اگر نمیخوایید اپدیت های پیش نمایش رو دریافت کنید فقط برنامه Preview for developer را پاک کنید کافیه
      لازم نیست اکانت رو عوض کنید

  2. ابراهیم کاربر می گوید

    خیلی خیلی ممنونم. دمت گرم آقای اکبری. خیلی مخلصیم
    با آموزش همین سایت اینکارو کردم. دل تو دلم نبود گفتم زدم گوشی رو منفجر کردم.
    اما به لطف شما و سایت فوق العاده تون کاری رو که به نظرم خیلی سخت و فوق تخصصی بود به بهترین شکل ممکن انجام دادم. (یعنی انجام دادیم اونم با شما)
    در ضمن یه مورد عجیب من فکر می کردم گوشی با آپدیت بلک یا سایان بوت کنه اما با دنیم اومده. یعنی شدنیه این موضوع؟ رام رو دیروز از همون سایتی که معرفی کردین برداشتم

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      خواهش میکنم شما لطف دارین
      اگه رامی که گذاشتن بروز باشه بله امکانش هست
      بالاخره اونا اخرین نسخه رام موجود رو قرار میدن دیگه

  3. سعید saeid.ra1 کاربر می گوید

    با سلام.
    میخام لومیا ۵۲۰ رو به ۱۰ اپدیت کنم ..
    ایا توصیه میکنید دوستان ؟
    چندتا سوال ذهنمو مشغول کرده ک ایا بازی ها و نرم افزار های گوشیم پاک میشن؟
    فرمت ۱۰ هم xap هست ؟
    ایا ۱۰ رو میشه انلاک کرد با xap developer نرم افزار کرک نصب کرد؟
    میگن لگ و باگ زیاد داره ؟
    من اطلاعات شخصی زیاد دارم چطوری راحت میتونم backup رو restore کنم.اینکث موقع نصب یک app ادم سوتی بده گزینه restore رو اکی نکنه ایا راهی هست که بشه restore کرد؟مثلا بازی اسفالت۸ رو من restore کردم ۱۰۰/۰۰۰ تا پول با زحمت جمع کرده بودم بخاطر اینکه گوشیمو اپدیت cyan کنم راممو عوض کردم قبلش backup گرفتم.پس ازون اسفالتو نصب کردم ک پیغام restore داد اکی کردم بازیمو با save مراحلو ماشینام بالا اورد منتها پولم ۵۰۰۰ تا شده بود چراا؟
    گوشیم app کرک زیاد نصب دارم و کاربردیه.میگن باید ریست کنم .در کل ارزششو داره؟ دوستانی ک اپدیت کردن راهنمایی کنن یک دنیا سپاس گذار میشم خدمتشون
    [email protected]

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      نه اپدیت نکنید فعلا

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept