لومیا ۶۴۰ XL در مقایسه عکاسی معمولی گوشی LG G3 را شکست داد

سایت windowsarena.ir

همانطور که میدانید لومیا ۶۴۰ XL یک گوشی میان رده با قیمتی مناسب است که قابلیت های خوبی را نیز دارد و البته اگر از علاقه مندان گوشی های بزرگ هستید به سمت آن بروید و در غیر این صورت توصیه میکنم برادرش لومیا ۶۴۰ را امتحان کنید. امروز می خواهیم دوربین  Lumia 640Xl و LG G3 در یک مقایسه معمولی با هم ارزشیابی کنیم . ابتدا به مشخصات دوربینها می پردازیم:

مشخصات دوربین لومیا ۶۴۰ XL

۱۳مگاپیکسل – فوکوس اتوماتیک – فلاش-دارای لنز شرکت Carl Zeiss – فلاش – دیافراگم f/2.0 -دارای سنسور با سایز “۱/۳

مشخصات دوربین LG G3

۱۳مگاپیکسل – فوکوس اتوماتیک – فلاش- مجهر به لیزر برای فوکوس خودکار -فلاش-دارای قابلیت تشخیص چهره ( Face Detection )-مجهز به لرزشگیر دست اپتیک (Optical Image Stabilization) -دارای سنسور با سایز “۱/۳  -دیافراگم f/2.4

ما در اینجا با یک گوشی میان رده و یک گوشی بالارده مواجه هستیم .همیشه یکی از ملاک های مهم برای خرید گوشی قیمت مناسب ان در مقابل امکانات خوب ان می باشد که ان گوشی را گوشی مورد علاقه ما می کند که لومیا ۶۴۰ایکس ال این انتظارات ما را براورده می کند .

اینجا ما با دو گوشی با سیستم عامل های متفاوت روبرو هستیم :لومیا ۶۴۰ایکس ال دارای سیستم ویندوز ۸٫۱ مجهز به اپدیت دوم(GDR2) و گوشی الجی جی ۳ می باشدکه به سیستم عامل ؛آندروید ۴٫۴ کیت کت مجهز می باشد روبرو هستیم .

الجی جی ۳ (Photo B)
لومیا ۶۴۰ ایکس ال(Photo A)

هردو گوشی دارای دوربین های فوق العاده ایی می باشند اما همه ما علاقه مند دوربین های با کیفیت کمپانی زایس هستیم که کیفیتی بالا را برای ما به ارمغان میاورد بخصوص زمانی که در ازمون دوربین گوشی های بالا رده همچون آیفون +۶ و سامسونگ S6 را با بدست اوردن آرای بیشتر شکست داد .

برای بهینه شدن عکس ها برای سایت و مناسب شدن آنها برای راحت باز شدن و دیدن شما حجم عکس ها از کیفیت اصلی کم شده است. برای دیدن عکس های بیشتر با کیفیت اصلی میتوانید به منبع مطلب مراجعه کنید.

منبع: Blogjackphone.com

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept