نقشه نوکیا HERE Maps برای ویندوزفون اپدیت شد با دید سه بعدی مناطق معروف

نقشه نوکیا HERE Maps برای ویندوزفون اپدیت شد با دید سه بعدی بهتر

نوکیا یک اپدیت برای نقشه های عالی خود یعنی نقشه نوکیا HERE Maps منتشر کرد که برخی ویژگی ها به ان اضافه شده است و در این بین میتوانیم کیفیت سه بعدی دیداری نقشه را برای برخی مناطق مهم ببینیم.

برای دریافت اپدیت افرادی که ویندوزفون دارند کافیست به قسمت تنظیمات Settingبروند و از انجا گزینه برنامه ها Application را با کشیدن صفحه به طرف دیگر انتخاب کنند. سپس گزینه نقشه ها Maps و در پایان نیز گزینه بررسی برای اپدیت Check For Update را انتخاب کنید.البته اگر به اینترنت متصل باشید و وارد نقشه ها شوید یک هشدار مبنی بر اینکه اپدیت وجود دارد به شما نشان داده میشود.

نقشه نوکیا HERE Maps برای ویندوزفون اپدیت شد با دید سه بعدی بهتر

نوکیا میگوید که:

“better quality textures to important 3D landmarks, with more detail on offer for the more famous locations.”

کیفیت سه بعدی دیداری بهتری برای برخی مناطق مهم قرار داده شده است که جزئیات بیشتری را نشان میدهد و این برای نقاط معروف و محبوب جهان است.

نقشه بندی نیز بهتر شده و بهتر و راحت تر میتوانید مقصد خود را پیدا کنید. لیست کشورهایی که بصورت کامل پشتیبانی میشوند عبارتند از: France, South Africa, Netherlands, Italy, Norway, Portugal, Poland, Hungary, Czech Republic, Russian Federation, Ukraine, Baltics, Bosnia and Herzegovina, Bulgaria, Croatia, Slovakia, Israel, Kazakhstan و Puerto Rico.

در پایان نیز نقشه برای ایسلند موریس island nation of Mauritius اپدیت کامل و جدیدی پیدا کرد. نوکیا در اینباره میگوید: قبلااین نقشه کلی بود ولی اکنون نقشه دقیق تمام خیابان ها و ساختمان ها قرار داده شده است. اکنون میتوانید تعطیلات خود در این کشور را درگوشی ویندوزفونی خود دقیقتر برنامه ریزی کنید.

نظر شما نسبت به این اپدیت جدید چیست؟ در ایران نیز مناطقی سه بعدی شده اند؟

منبع: نوکیا

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept