منطقه Region در ویندوز فون برای دانلود از استور مهم است

قسمتی دیگر از اموزش های تنظیمات ویندوزفون هستیم و به گزینه ای به نام منطقه Region رسیدیم. گزینه ای که پیچیده نیست. ولی منطقه Region در ویندوز فون برای دانلود از استور حیاتی است در هنگام استفاده از استور Store در ویندوز فون یکی از گزینه هایی است که حتما باید ان را تنظیم کنید.

نگاه کلی به این قسمت می اندازیم:

منطقه Region در ویندوز فون برای دانلود از استور این گزینه حیاتی است!

خب این قسمت خیلی ساده است و فقط دو گزینه دارد: کشور/منطقه و گزینه قالب منطقه

ابتدا باید بدانیم که تنظیم کردن این گزینه ها روی هر کشوری که باشد هیچ تغییری در گوشی ما نمیدهد، پس تصور نکنید که مثلا اگر روی ایران باشد اتفاق خاصی می افتد یا اینکه روی ایتالیا و اسپانیا و… باشد. این گزینه فقط و فقط از یک لحاظ است که مهم محسوب میشود:

برای استفاده از استور ویندوز فون باید کشور/ منطقه گوشی ویندوز فون روی ایالات متحده united state باشد.

اگر گوشی شما به زبان انگلیسی است گزینه دوم یعنی “قالب منطقه” را روی Same as… قرار دهید و بگذارید روی همان باشد. ولی اگر گوشی شما فارسی است این گزینه را روی انگلیسی(ایالت متحده) قرار دهید.

خب این اموزش هم تمام شد و در پایان باز هم ذکر میکنم که برای داشتن تمام این گزینه ها باید گوشی شما کاملا اپدیت و بروز باشد. اموزش خوبی بود؟ هر گونه سوالی را در قسمت نظرات بپرسید.

این اموزش قسمتی از سری اموزش هاس تنظیمات ویندوز فون بصورت کامل و گام به گام است که با رفتن به قسمت مخصوص همین قسمت، تمام اموزش ها را بصورت یکجا مشاهده کنید. میتوانید این قسمت را از نوار بالایی سایت و از گزینه ” اموزش > تنظیمات ویندوز فون ” انتخاب کنید و یا اینکه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مطالب بخش اموزش تنظیمات:

3 نظرات
  1. علیرضا کاربر می گوید

    با سلام من گوشی microsoft lumia 535 رو دو روزه خریدم خواهشا یکی راهنمایی کنه ……… اول کار که ویندوز میاد بالا یه اکانت میسازیم که منطقه رو مثلا آمریکا انتخاب می کنیم و ….، خب بعد داخل استور میریم همه چیز درسته دانلود میشه و مشکلی نیست. اما کافیه یه بار گوشی خاموش و روشن بشه. دیگه از استور که دانلود نمیشه کرد چیزی (pending مینویسه یا اینکه میره تو فاز دانلود ولی اصلا دانلود نمیشه!) همچنین نرم افزارایی که از قبل دانلود کردم باز نمیشه دیگه … خواهشا یکی کمک کنه

  2. hadi کاربر می گوید

    سلام من تا تو استور میخوام یه برنامه دانلود کنم میگه خانواده من باید تنظیم کنی چه طور میتونم تنظیمش کنم؟/؟؟

  3. حسن کاربر می گوید

    با سلام من گوشی lumia 930 دارم منطقه گوشی را بر روی ایلات متحده تنظیم میکنم و بعد از ریست گوشی چند دقیقه بعد گوشی خودکار منطقه به به ایران تغییر میده همه قسمت های گوشی را هم تنظیم کردم ولی باز هم برمی گردد .ممنون میشم راهنمایی کتید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept