کورتانا شما را با معما و مسائل مختلف شما را سرگرم می کند

کورتانا شما را با معما و مسائل مختلف شما را سرگرم می کند

همه دیگر نام Cortana را شنیده اند. این سیستم با اطلاعات قوی خود می تواند به یک همیار همیشگی کاربران ویندوزفونی در بیاید. حال کرتانا برای سرگرم کردن کاربران خود امکانی در برنامه خود ایجاد کرده که بسیار جالب و هیجان انگیز است، اکنون کورتانا شما را با معما و مسائل مختلف شما را سرگرم می کند.

در ویژگی جدیدی که در کرتانا ایجاد شده شما میتوانید خود را مورد پرسش کرتانا قرار دهید. شما کافیست با گفتن کلمه “Surprise me” به کرتانا به یک چالش بسیار جالب دعوت شوید. برای مثال چالش امروز کرتانا یک عکس بود که به صورت معکوس نوشته شده بود. کاربران با حدس زدن جملات درست عکس و مطمئن شدن از جواب خود می توانند آن را در اکانت توییتر خود توییت کنند.

خیلی از کاربران سوال مد نظرشان این بود که آیا آین ویژگی جدید با منطقه زمانی و مکانی ما سازگار است؟ در جواب بای بگوییم بله ویژگی جدید کرتانا ارتباطی با منطقه شما نداشته و شما میتوانید در هر زمان خود را برای رویارویی با کرتانا آماده کنید

نظر شما چیست؟ آیا این ویژگی جدید کرتانا جالب می باشد؟

3 نظرات
  1. مسعود کاربر می گوید

    میشه ما سوال بپرسیم و کرتانا جوابشو بده ؟ منظورم سوالاتی مثل امروز هوا چطوره نیست ! مثلا ی تست هوش رو به کرتانا بگی کورتانا جواب میده ؟

  2. مهرناز کاربر می گوید

    درود
    کورتانای گوشی من ، لومیا ۵۲۰ نوکیا هستش ، کار نمیکنه و وقتی بازش میکنم میگه متاسفم من متوجه موقیت شما نمیشم !
    این متن دقیقش :
    I’m afraid I’m not available to help in your region with the language you’re chosen.
    اینکه از کجا فهمیده زبان من چیه نمیدونم ! همچنین من تو گوشی مکانمو زدم امریکا ! و به همون خاطر میتونم دانلود کنم راحت از استور . و هیچ چیزی رو فارسی نزدم !

    فقط دیفالت هایی که شامل بهش بگی مسیج بده و زنگ بزنه رو میاره و مورد استفاده هست . من فکر کردن به خاطر تحریمه با ای پی ام مشکل داره اما به نظر چنین نیست .

    ممنون میشم راهنماییم کنین چیکار باید بکنم اخه خیلی دوسش دارم کورتانا رو 🙂 ممنون میشم

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      درود
      زبان گوشیتون فارسی هستش,زبان رو انگلیسی کنید,مکان و منطقه و کشور و… رو روی ایالت متحده قرار بدین

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept