مقایسه لومیا ۶۴۰ با لومیا ۷۳۰ و لومیا ۶۴۰ XL + ویدیو

مقایسه لومیا 640 با لومیا 730 و لومیا 640 XL + ویدیو

شاید برای شما عجیب باشد که بین این گوشی ها قرار است مقایسه ای باشد اما با نگاه کردن به شمصخات این گوشی ها میتوان دید که مقایسه لومیا ۶۴۰ با لومیا ۷۳۰ و لومیا ۶۴۰ XL نشان میدهد انتخاب بین این گوشی ها کمی گیج کننده است، پس بیایید قضیه را روشن کنیم.

شاید در نگاه اول لومیا ۶۴۰ گوشی میان رده و لومیا ۷۳۰ از رده ای بالاتر و مربوط به سری ۷xx باشد. اما تا بحال به ویژگی های این سه گوشی با همدیگر نگاه کردید؟ بیاید باهم یه نگاهی بیاندازیم:

مقایسه لومیا 640 با لومیا 730 و لومیا 640 XL + ویدیو

در عکس بالا لومیا ۸۳۰ نیز امده است. میتوانید تشابهات خیلی زیادی را مشاهده کنید که بین این گوشی ها وجود دارد و کاملا شما را گیج میکند. نظرتان در مورد اینکه این گوشی ها با هم تفاوتی ندارند چیست؟ تعجب کردید نه؟ مشخص ترین تفاوت از لومیا ۶۴۰ XL استکه به نوعی جایگزین لومیا ۱۳۲۰ است. این گوشی با داشتن دوربین عقبی ۱۳ مگاپیکسلی و باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی امپری حتی از لومیا ۸۳۰ نیز برتر است.

دانلود ویدیو

در ویدیو بالا میتوانید لومیا ۷۳۰ و لومیا ۶۴۰ و ۶۴۰ XL را ببینید. اگر گوشی ها را نمیشناسید، لومیا ۷۳۰ گوشی سبز رنگ، لومیا ۶۴۰ گوشی ابی رنگ و گوشی لومیا ۶۴۰ XL با رنگ قرمز در ویدیو است، لومیا ۷۳۰ که اطراف مربعی دارد و لومیا ۶۴۰ و لومیا ۶۴۰ XL تفاوتشان در فلشی است که در کنار دوربین پشتی لومیا ۶۴۰ XL قرار دارد. حتی اگر از ویدیو چیزی متوجه نشوید چون زبانش انگلیسی است اینکه ظاهر گوشی ها را ببینید و کار با انها را متوجه شوید نیز کافی است.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept