محدودیت دانلود با اینترنت سیمکارت از استور در ویندوز ۱۰ موبایل برداشته شده است

محدودیت دانلود با اینترنت سیمکارت از استور در ویندوز 10 موبایل برداشته شده است

هنگامی که از استور ویندوز فون میخواهیم برنامه ها یا بازی هایی با حجم بالا را دانلود کنیم حتما متوجه این قضیه شده اید که ویندوز فون هشداری به شما میدهد که حتما باید با وای فای این نرم افزار را دانلود کنید، خبر خوش اینست که در استور ویندوز ۱۰ موبایل چنین خبری نیست.

بطور مثال در حال حاضر اگر شما بخواهید بازی آسفالت ۸ را دانلود کنید باید حتما به وای فای متصل باشید و با اتصال به اینترنت سیم کارت خود نمیتوانید این بازی را دانلود کنید. استدلال آن نیز شاید ساده باشد که وای فای سرعت بیشتری از نت سیم کارت دارد و برای حجم های بالا حتما باید وای فای باشد که هم سرعت بالاتر و هم اتصال دائمی تر دارد.

ولی خب دنیا پیشرفت کرده و برخی سیمکارت ها اینترنت با سرعت بالا را ارائه میدهند و اگر ما استدلال بالا را درست در نظر بگیریم. مایکروسافت نیز با ما موافق است و در ویندوز ۱۰ موبایل این محدودیت را برداشته و شما برای دانلود هر نرم افزار از استور جدید ویندوز ۱۰ موبایل که هم اکنون در نسخه آزمایشی است، با هرحجمی میتوانید از اینترنت سیم کارت خود استفاده و آن را دانلود کنید و هیچ محدودیتی نخواهید داشت که حتما از وای فای استفاده کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept