احتمالا مایکروسافت نام Nokia Camera را به Lumia Camera تغییر دهد

احتمالا مایکروسافت نام Nokia Camera را به Lumia Camera تغییر دهد

از زمانیکه مایکروسافت شرکت نوکیا را خرید در حال تغییر تغییر برند محصولات نوکیا است و احتمال قوی برنامه بعدی برای Nokia Camera است.شاید بتوان گفت Nokia Camera محبوبترین برنامه نوکیا است که شامل تمامی امکانات عکاسی است که میتوان بر روی ویندوزفون انجام داد.

این تغییر برند البته با نام Lumia Camera خواهد بود همانطور که برنامه سیستمی نوکیا Nokia Care به نام Lumia Help+Tips تغییر پیدا کرد. مدارکی که این قضیه را بیشتر ثابت میکنند نیز در اپدیت امروز بر روی برنامه عکاسی نوکیا در قسمت تنظیمات نشان داده شدند. در زیر گزینه ” Default Setting ” کلمه ‘Lumia Camera’ را بجای Nokia Camera مشاهده میکنیم که نشانه هایی برای برخی تغییرات هستند.

احتمالا مایکروسافت نام Nokia Camera را به Lumia Camera تغییر دهد

روش مایکروسافت برای تغییر نام ها به گونه ایست که کاربران را گیج نکند. البته هنوز نام های زیادی وجود دارند که هنوز نام نوکیا بر روی آنها قرار دارد هموچون برنامه های: Nokia Cinemagraph, Glam Me, Video Upload, Panorama, Storyteller, CreativeStudio, Refocus و Play to. البته در همین اواخر مایکروسافت برنامه MixRadio را تغییر نام داد و نام نوکیا را از آن برداشت بدون انکه نام لومیا را به آن اضافه کند. البته شایعه هایی برای باقی ماندن نام نوکیا البته با محدودیت هایی وجود دارد.

هنوز مشخص نیست که این تغییر نام Lumia Camera کی صورت میگیرد اما مسلما این تغییر زیاد دور نیست.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept