مایکروسافت کورتانا Cortana را با اخبار محلی local events اپدیت کرد

مایکروسافت کورتانا را با اخبار محلی local events اپدیت کرد

مایکروسافت و تیم کورتانا طبق وعده ای که داده بودند که کورتانا Cortana را دوبار در ماه اپدیت کنند، به قول خود عمل کردند. دیشب قابلیت جدیدی به این دستیار صوتی اضافه شد که ” اخبار محلی local events ” نام دارد.

برای کسانی که اطلاع دارند، کورتانا یک قسمت مرجع از کاربر را داراست که Interest نام دارد. این قسمت موضوعاتی همچون: اخبار، اب و هوا، ورزش، اقتصاد و باقی موارد را شامل میشود و اکنون، گزینه دیگری به این قسمت اضافه شد که  Events نام دارد.

این قسمت در واقع شامل پیشنهاد دادن وقایع در موضوعات متنوعی و در اطراف مکان شماست که میتواند در رابطه با موسیقی، غذا و… باشد. اگر کورتانا را اجرا کردید این گزینه را امتحان کنید.

مایکروسافت کورتانا را با اخبار محلی local events اپدیت کرد (2)

این اپدیت نشان میدهد که مایکروسافت چگونه براحتی میتواند تغییرات خود را بر روی کورتانا پیاده کند. علاوه بر این این نقشه های مایکروسافت را برای هر چه بهتر و کاملتر شدن کورتانا در اینده نشان میدهد. برای مثال میتوان به اضافه شدن بینگ Bing و جستجوی علمی مایکروسافت و دیگر امکانات که همین اواخر اضافه شده اند اشاره کرد.

ایا این اپدیت خوبی بود؟ موضوع بعدی که علاقه مند هستید اضافه شود چیست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept