مایکروسافت برنامه Car App را تغییر نام داد، Network+ و Rate Us را اپدیت کرد

مایکروسافت برنامه Car App را تغییر نام داد، Network+ و Rate Us را اپدیت کرد

امروز اپدیت های خوبی برای گوشی های لومیا منتشر شد. اپدیت هایی که برای برنامه های سیستمی Network+ and Rate Us بیرون امدند و البته برنامه خودرو Car App نیز نام Lumia Car App را به خود گرفت.

اولین اپدیت برای برنامه Car App است که نام جدید Lumia Car App را برای خود گرفت و نام لومیا جای کلمه نوکیا که در ابتدای نام ان بود قرار گرفته است. این تنها تغییری است که میدانیم این برنامه به خود گرفته است و همچون دیگر برنامه های نوکیا، نام لومیا را به خود گرفت.

اگر از برنامه خودرو Lumia Car App هیچوفت استفاده نمی کردید، این برنامه برای زمانی که شما اکثر وقت خود را پشت خودرو میگذارنید برنامه خوبیست. این برنامه دسترسی سریع و راحتی به تنظیماتی همچون weather, battery level, Here Drive, Xbox Music, and Quick Call را به شما میدهد که همه اینها در دکمه های بزرگی هستند که دسترسی به انها در حین رانندگی را اسان میکند. این گزینه ها برای شما کاربردی ندارد؟ Lumia Car App به شما اجازه میدهد که هر گزینه میخواهید به ان اضافه کنید.

 Network+ و Rate Us نیز اپدیت شدند و رفع برخی باگ ها در لیست تغییرات انها دیده میشد بدون هیچ تغییر خاصی.

Network+ برای تنظیمات سیم کارت است و برای کسانی که از دو سیم کارت استفاده میکنند کاربردی تر است و البته برای کسانی که گوشی های انلاک شده استفاده میکنند نیز کاربردی تر است. Rate Us نیز برنامه ایست که بوسیله ان میتوانید نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را برای مایکروسافت بفرستید و تجربه خود را از لومیا برای ان بفرستید.

توجه داشته باشید که برنامه های سیستمی که گفته شدند و لینک انها در زیر قرار دارد فقط برای گوشی های لومیا هستند.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept