مایکروسافت اپدیتی برای مشکل حساسیت لمس لومیا ۵۳۵ منتشر خواهد کرد

مایکروسافت اپدیتی برای مشکل حساسیت لمس لومیا 535 منتشر خواهد کرد

در طول کار کردن با لومیا ۵۳۵ گوشی جدیدی که با نام مایکروسافت منتشر شده است همه چیز در مورد یک ویندوز فون عالی و خوب بود بغیر از یک مسئله: مشکل حساسیت لمس لومیا ۵۳۵ وجود دارد و این حساسیت کمتر از حد انتظار بود.

این اتفاق برای یک نفر اتفاق نیوفتاد بلکه کاربران معمولی نیز باگ هایی از این مشکل را گزارش داده بودند. البته برخی کاربران نیز گفته بودند که با خاموش کردن قابلیت ذره بین گوشی این باگ کمتر میشود که میتوانید ان را در این قسمت Settings > Ease of Access خاموش کنید، و این مسئله نیز تایید میشود که باعث بهتر شدن کار با صفحه نمایش میشود. ولی خب بالاخره این مشکل وجود دارد و اکانت مایکروسافت مالزی در فیسبوک این خبر را منتشر کرد که در حال کار بر روی اپدیت نرم افزاری برای رفع این باگ است.

” ما از این قضیه مشکل لمس صفحه اگاهی داریم و در حال کار برای اپدیت نرم افزاری برای پیشرفت و بهبود این مشکل در لومیا ۵۳۵ و لومیا ۵۳۵ دو سیم کارته هستیم.”

هیچ اخبار و جزئیات دیگری در مورد این اپدیت هنوز معلوم نیست که این اپدیت چه زمانی منتشر میشود. ایا بصورت یک اپدیت جزئی برای صفحه نمایش یا لمس و یا برای رفع این مشکل نیاز به اپدیت فریموری است که اگر اینگونه باشد نیاز به وقت بیشتری دارد و شاید در اوایل ۲۰۱۵ منتشر شود.

2 نظرات
  1. سهیل کاربر می گوید

    سلام
    حساسیت تاچ بالاست نه پایین لطفا اصلاح کنید

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      تا اونجایی که من خوندم و متوجه شدم حساسیت پایین بود!
      حساسیتی که بعد از چندبار لمس تازه صفحه عمل میکنه
      شما منبعتون کجاست؟

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept