مایکروسافت اشاره کرد ویندوز ۱۰ برای گوشی احتمالا این هفته همراه با ویدیو دمو ان عرضه شود

تمام دستگاه های ویندوز فونی ویندوز 10 را دریافت خواهند کرد

دقیقا دو هفته پیش بود که جو بلفیوره توییتری را منتشر کرد مبنی بر اینکه ویدیویی از مشخصات و ویژگی های ویندوز ۱۰ برای گوشی را در دو هفته بعد منتشر خواهد کرد. اکنون مایکروسافت در ویدیوهایی که منتشر کرده است بیشتر برروی ویندوز ۱۰ برای دسکتاپ و تبلت اشاره کرده است و در مورد ویندوز ۱۰ برای گوشی فقط در کنفرانس ردموند کمی صحبت کرد. در واقع هیچ ویدیویی از کار با ویندوز ۱۰ برای موبایل ها موجود نیست و فقط عکس هایی از ان منتشر شده است.

اکنون Gabriel Aul که سرپرست برنامه Insider ویندوز است توییتی را منتشر کرد که ویدیو معرفی ویندوز ۱۰ برای گوشی این هفته منتشر خواهد شد. حتی بهتر از این، زمانی است که Gabriel گفت حتی خود نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۰ نیز ممکن است این هفته منتشر شود.

مایکروسافت اشاره کرد ویندوز 10 برای گوشی احتمالا این هفته همراه با ویدیو دمو ان عرضه شود

ظاهرا مایکروسافت قصد دارد کاربران را با دو خبر خوب هیجان زده کند، هم با منتشر کردن ویدیویی از ویندوز ۱۰ بر روی گوشی و هم منتشر کردن نسخه پیش نمایش بصورت همزمان. اتفاقی که این شخص معتقد است همه انها در همین هفته منتشر میشوند.

برای اکنون ما باید بشینیم و صبر کنیم. ویندوز ۱۰ برای گوشی همچون نسخه دسکتاپ هنوز راه زیادی را دارد تا بصورت رسمی منتشر شود. مایکروسافت تا مطمئن شود که نسخه ازمایشی یا پیش نمایش و یا Beta به حالت پایدار به اندازه کافی نرسد برای کاربران منتشر نمیکند. چقدر بد یا چقدر خوب خواهد بود باید ببینیم چه تجربه ای از ان خواهیم داشت.

منبع: Gabriel Aul در توییتر

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept