مایکروسافت از مشکل ایکس باکس بر روی ویندوزفون موزیک مطلع است و مشکل را برطرف نمود.

xbox_music_error مشکل و هشدار ایکس باکس موزیک

همین امروز و در مدت کوتاهی بعد از آپدیت ایکس باکس موزیک برخی کاربران گزارش کردند که آهنگ های خود را نمیتوانند داشته باشند و با ارور و هشداری همچون عکس بالا مواجه میشوند در حالیکه آن آهنگ ها در داخل گوشی دارند. خوشبختانه همچنان که شما در حال خواندن این پست هستید مایکروسافت این مشکل را برطرف کرده است.

این ارور یا هشدار با کد “C101A011” و “۸۰۵A0193” بوده است و البته این در حالی است که برخی کاربران بعد از ۳۰ ثانیه میتوانستند آهنگ را داشته باشند و مشکل برطرف میشد. برطبق سایت ایکس باکس این مشکل برطرف شده و میتوانید از آهنگ های خود لذت ببرید:
” ما اخبار خوبی داریم کاربران ایکس باکس. اگر شما نیز با اجرای آهنگ های خود در ایکس باکس موزیک دچار مشکل شده اید ما خوشحالیم این خبر را به شما بدهیم که این مشکل برطرف شده است. میتوانید از آهنگ های محبوب خود لذت ببرید، از صبر و شکیبایی شما متشکریم.”

نکته: اگر شما با این مشکل روبه رو شدید یکبار گوشی خود را خاموش و روشن کنید و کمی به ایکس باکس موزیک مهلت دهید تا ریکاوری شود.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept