لومیا Denim برای لومیا ۹۲۵ در کشور های مختلف منتشر شد

ویدیو سرعت اجرا برنامه عکاسی lumia Camera در اپدیت لومیا Denim

بالاخره اپدیت لومیا دنیم کمی بیشتر برای لومیا ها منتشر شد و اکنون لومیا Denim برای لومیا ۹۲۵ در کشور های مختلف منتشر شد. عرضه این اپدیت اکنون بصورت گسترده صورت گرفته و کشور های مختلفی اپدیت را دریافت کرده اند که البته تعداد انها نیز بالاست. پس اگر لومیا ۹۲۵ دارید هم اکنون ان را چک کنید و ببینید اپدیت برای شما منتشر شده یا نه.

لومیا Denim ویژگی های خوبی از جمله پوشه بندی کاشی ها در صفحه اصلی و قابلیت Hey Cortana و دوربین لومیا Camera را می اورد که قابلیت های بسیار کاربردی هستند. درست است که قابلیت های ان زیاد نیستند ولی به یاد داشته باشید که اپدیت لومیا Denim فریموری و پایه است و بنحوی میتوان ان را پیش زمینه ای برای دریافت اپدیت های نرم افزاری همچون ویندوز ۱۰ برای گوشی دانست.

دانلود اپدیت بر اساس سرعت اینترنت شما متفاوت است ولی چیزی حدود بیست الی سی دقیقه طول میکشد و پردازش نصب و اتمام سازی نصب ان نیز چیزی حدود ده الی بیست دقیقه ادامه خواهد داشت و سپس گوشی لومیا ۹۲۵ شما با لومیا Denim بالا خواهد امد. در صورت انتشار لیست دقیق کشور های دریافت کرده اپدیت لیست انها در سایت قرار میگیرد. رام اغلب کشور های اروپایی، اسیایی و خاورمیانه ای اپدیت را دریافت کرده اند. برای اینکه دقیق بدانید اپدیت برای رام گوشی شما اکده است یا نه میتوانید صفحه مخصوص لومیا Denim در سایت مایکروسافت را مشاهده کنید که لینک ان بعنوان منبع در زیر امده است.

منبع: مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept