لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال پرچمدرانی با فریم فلزی به همراه پشتیبانی از USB-C

 

طرحی مفهومی از مایکروسافت لومیا 940 توسط PhoneDesigner

این روز ها که در حال نزدیک شدن به معرفی ویندوز ۱۰ هستیم منابع مختلفی از وجود دو پرچمدار قدرتمند در دنیای وب صحبت می کنند امروز هم وب سایت ItHome.com خبر هایی از تایید نام لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال داد, از لومیا ۹۴۰ بعنوان شایعه یاد کرد. . انتظار می رود که این گوشی ها در ماه اکتبر و نوامبر ( ۳ الی ۴ ماه آینده) روانه بازار های جهانی شوند همچنین گفته شده است که پرچمداران جدید مایکروسافت از فریم فلزی ساخته شده اند و از USB-C هم پشتیبانی به عمل خواهند آورد .

مشخصات منتشر شده از این دو گوشی هم که به تازگی به بیرون درز کرده است به شرح زیر می باشد:

 لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰ ایکس ال پرچمدرانی با فریم فلزی به همراه پشتیبانی از USB-C

جالب است بدانید که در تصویر بالا در قسمت لومیا ۹۵۰ ایکس ال دوربین عقب دستگاه از یک فلش ۳ گانه ال ای دی تشکیل شده است و رزولیشن هر دو دستگاه ۲k می باشد که با خبرهای انتشار یافته در گذشته مغایرت زیادی دارد با این حال باید منتظر زمان ماند و دید که این گوشی ها با چه مشخصاتی معرفی خواهند شد .آیا این جزییات نهایی پرچمداران است یا مایکروسافت چیزی فراتر از این ها را به جنگ با رقبا می فرستد؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept