لومیا ۹۳۰ برنده عکاسی در تاریکی در مقایسه با ایفون ۶ و گلکسی نوت ۴

 

بررسی تخصصی و کامل نوکیا لومیا 930 Nokia Lumia

لومیا ۹۳۰، بله همین پرچمدار مایکروسافت و البته بهتر است بگوییم پرچمدار قدیمی نوکیا که یکسال از تولید ان نیز گذشته است. اینکه این گوشی با این همه پیشرفت ها و در برابر جدیدترین ها هنوز در جدول مقایسه باشد حرفی است و اینکه در صدر جدول نیز باشدحرف جداگانه ایست که ابهت هر چه بیشتر این گوشی را نشان میدهد.

در مقایسه ای که بین عکاسی در نور تاریک بین شش گوشی ایفون ۶ و گلکسی نوت ۴ و نکسوس ۶ و گلکسی اس ۵ و اچ تی سی M9 و همچنین قهرمان ما لومیا ۹۳۰ صورت گرفت، لومیا ۹۳۰ برنده عکاسی در تاریکی در مقایسه با ایفون ۶ و گلکسی نوت ۴ و دیگر گوشی ها بود.

گوشی که از دوربین عکاسی ۲۰ مگاپیکسلی بهره میبرد و اخرین الگوریتم های عکاسی بر روی ان پیاده شده تا بهترین تجربه عکاسی را بهمراه داشته باشد و همچنین از برنامه غنی عکاسی Lumia Camera 5.0 و تکنولوژی PureView نیز نباید غافل بمانیم. خب جواب نهایی این مسابقه در عکاسی در نور شب لیستی است که در زیر امده است:

نتایج نهایی:

  • نوکیا لومیا ۹۳۰
  • سامسونگ گلکسی نوت ۴
  • ایفون ۶ پلاس
  • گوگل نکسوس ۶
  • سامسونگ گلکسی اس ۵
  • اچ تی سی وان M9

این نظر سنجی بین بیش از ۶۰۰۰ رای صورت گرفت و لومیا ۹۳۰ با وجود اینکه پرچمداریست که سال گذشته معرفی شده در صدر جدول قرار گرفت. میخواهید شما هم نظر خود را بگویید؟ خب عکس مورد نظر را نگاه کنید:

لومیا 930 برنده عکاسی در تاریکی در مقایسه با ایفون 6 و گلکسی نوت 4

لومیا 930 برنده عکاسی در تاریکی در مقایسه با ایفون 6 و گلکسی نوت 4

برای اینکه عکس اول را در اندازه اصلی مشاهده کنید بر روی ان کلیک کنید. عکی دوم نیز قطعه ای از عکس بالا را بعد از بزرگنمایی جدا کرده تا کیفیت عکس را دقیق تر نشان دهد. خب نظرتان چیست؟ کدام گوشی را برنده میدانید؟

 

4 نظرات
  1. نیما کاربر می گوید

    واقعا فوق العاده هستش
    حرفی واسه گفتن نمیزاره

  2. میلاد کاربر می گوید

    درود . میشه منابع این خبر و یا اخبارتون رو بگذارید؟؟

    من به هرکی میگم ۹۳۰ دوربینش عالیه و این خبرو انتشار میدم ، میگه منبع نداره .
    ممنون میشم .

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      منبعش معتبر ترین منبع هست که فکر نمیکردم لزومی داشته باشه
      بفرمایید:سایت phonearena
      http://www.phonearena.com/news/Nokia-Lumia-930-wins-our-blind-camera-comparison-followed-by-Galaxy-Note-4-HTC-One-M9-ends-up-last_id67659

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept