لومیا ۸۳۰ طلایی و لومیا ۹۳۰ طلایی ماه بعد عرضه خواهند شد

لومیا 830 طلایی و لومیا 930 طلایی ماه بعد عرضه خواهند شد

همانطور که در اخبار گذشته گفتیم در یک سایت چینی خبر از انتشار لومیا ۸۳۰ طرح طلایی در چین بود که در اخبار جدیدتر نیز از عرضه لومیا ۹۳۰ طلایی برای کشور چین خبر دادیم. اکنون اخبار رسمی و کاملتری در اینباره منتشر شده است که هر دو لومیا ۸۳۰ طلایی و لومیا ۹۳۰ طلایی ماه بعد عرضه خواهند شد.

لومیا 830 طلایی و لومیا 930 طلایی ماه بعد عرضه خواهند شد

اکنون لومیا ۹۳۰ طلایی را میتوان در استور مایکروسافت کشور چین خرید اما باقی کشور ها چه میشوند؟ در ماه بعد لومیا ۹۳۰ طلایی و لومیا ۸۳۰ طلایی در دو رنگ سیاه و سفید در سرتاسر جهان از استور مایکروسافت قابل خریداری هستند.

لومیا 830 طلایی و لومیا 930 طلایی ماه بعد عرضه خواهند شد

لومیا ۸۳۰ طلایی در کشور های مختلف با قیمت های مختلف بر اساس کشور مورد نظر عرضه خواهد شد و در ماه فوریه عرضه ان شروع میشود. لومیا ۹۳۰ طلایی با رنگ مشکی از هفته بعد و رنگ سفید ان در اخر همین ماه در سرتاسر جهان قابل خریداری خواهد بود.

مشخصات سخت افزاری این گوشی ها همان است که بود ولی قاب اطراف انها طلایی شده است و البته که نام نوکیا را میتوان طلایی دید. این اخبار کاملا رسمی هستند و در سایت گفتگوی لومیا مایکروسافت قرار گرفتند.

منبع: سایت گفتگوی لومیا مایکروسافت

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept