لومیا ۸۳۰ رام هند آپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ را گرفت و لومیا ۱۵۲۰ – ۱۳۲۰ و ۹۳۰ نیز آپدیت شدند

بررسی تخصصی نوکیا لومیا 830 Nokia Lumia

گوشی های ویندوز فون مختلفی آپدیت دریافت کردند. برخی کاربران از آپدیت شدن گوشی ویندوز فون خود خبر دادند که لومیا ۸۳۰ ها با رام هند آپدیت دوم ویندوز فون ۸٫۱ را گرفتند و لومیا ۹۳۰ و لومیا ۱۳۲۰ و همچنین لومیا ۱۵۲۰ نیز آپدیت فریموری را دریافت کردند.

آنهایی که لومیا ۸۳۰ دارند اکنون آپدیت سیستم عامل OS با نسخه ۸٫۱۰٫۱۵۱۴۸٫۱۶۰ و فریموری با نسخه ۰۲۱۷۷٫۰۰۰۰۰٫۱۵۱۸۴٫۳۶۰۰۳ را دریافت کردند و به این نسخه ارتقا پیدا کردند. لومیا ۱۵۲۰ آپدیت فریموری با نسخه ۰۲۵۴۰٫۰۰۰۱۹٫۱۵۲۳۶٫۴۵۰۰۴ را دریافت کرد که با این آپدیت ظاهرا برخی کاربران گوشیهای لومیا ۱۵۲۰ و لومیا ۹۳۰ میتوانند به شبکه ۴G متصل شوند.

هنوز این آپدیت بصورت رسمیاز سوی مایکروسافت معرفی نشده که ویژگی های آن معرفی شود ولی خب برخی کاربران از اتصال به ۴g خبر دادند. اگر هر گونه خبری از ویژگی های این آپدیت منتشر شد حتما در سایت قرار خواهیم داد. تا آن زمان شما نیز بررسی کنید آیا اپدیت برای گوشی شما وجود دارد یا خیر و اگر متوجه ویژگی جدیدی شدید به ما خبر دهید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept