لومیا ۱۵۲۰ رام هند و فنلاند اپدیت لومیا ساین را دریافت کردند

Lumia_1520_نوکیا لومیا 1520

کسانی که لومیا ۱۵۲۰ داشته اند و در فنلاند و هند بوده اند روز خوبی را پشت سر گذاشته اند. لومیا ۱۵۲۰ رام هند و فنلاند اپدیت لومیا ساین امروز برای انها منتشر شده است. و البته اپگرید ویندوزفون ۸٫۱ را نیز دریافت کرده اند.

صفحه پشتیبانی از اپدیت لومیا ساین در سایت رسمی نوکیا هنوز این خبر این اپدیت را منتشر نکرده است اما اخبار بسیاری از کاربران این مناطق رسیده که این اپدیت را دریافت کرده اند. اگر شما نیز لومیا ۱۵۲۰ رام فنلاند یا هند را دارید حتما وجود اپدیت برای گوشی خود را بررسی کنید.

برای اینکار کافیست به مسیر settings -> phone update -> check for update برید واگر اپدیت برای شما موجود بود ان را دریافت و نصب کنید.

لومیا ساین برای لومیا ساین ویژگی های خوبی را بهمراه دارد، از جمله: عملکرد بهتر دوربین در نور کم، رنگبندی بهتر، و فوکوس خودکار و ویژگی های دیگر.

مطمئن هستیم که این اپدیت برای رام فنلاند منتشر شده است ولی در مورد هند کمی تردید داریم که برای همه منتشر شده باشد و به کمی اطلاعات بیشتر احتیاج داریم. شما اگر نصب کردید ان را به ما بگویید.

2 نظرات
  1. علیرضا عالمی کاربر می گوید

    سلام
    هند و فلاند وینفون۸ داشتند یا ۸٫۱ که راحت آپدیت میکنن منظورم به دانگرید کردن به ۸ میتونن آپدیت کنن یا نه میشه با ۸٫۱ آپدیت ساین رو هم بگیرن

    1. علی اکبری کاربر می گوید

      سلام
      میتونن بگیرن و مشکلی نیست
      فقط برخی افراد که تعدادشون خیلی کمه به مشکل برمیخورن که باید دانگرید کنن

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept