قابلیت ضبط مکالمه و ضبط در پس زمینه برای ویندوز فون فعلا وجود ندارد

قابلیت ضبط مکالمه و ضبط در پس زمینه برای ویندوز فون فعلا وجود ندارد

همه با برنامه های ضبط صدا در ویندوز فون اشنا هستیم چرا که میدانیم فعلا ویندوز فون چنین امکانی را بصورت پیش شفرض بر روی سیستم عاملش ندارد بنابراین حداقل یکبار در استور ویندوز فون به دنبال برنامه های ضبط صدای ویندوز فون بوده ایم.

برخی برنامه های ضبط صدا در ویندوز فون که در سایت ویندوز ارنا معرفی شده اند:

یکی از ویژگی هایی که خیلی دیده شده کاربران بدنبال ان هستند قابلیت ضبط مکالمه و ضبط در پس زمینه برای ویندوز فون است که در حتی شاید بعضا کاربران تک تک برنامه های ضبط صدا را نیز امتحان کرده باشند. خیلی ها دوست دارید مکالمات را به هر دلیلی که خودتان دارید ضبط کنید و یا اینکه وقتی ضبط صدا را فعال کردید از برنامه بیرون بیایید در حالیکه هنوز برنامه در حال ضبط صدا باشد و قطع نشود. خب متاسفانه باید خبر بدی بدهم که فعلا دنبال چنین برنامه ای نگردید چون چنین امکانی فعلا در ویندوز فون وجود ندارد.

بعضا میگویند چون ضبط مکالمه غیرقانونی است و یا اینکه قانون حفظ حریم خصوصی زیر سوال میرود و برخی میگویند برنامه نویسان نمیتوانند چنین کاری کنند و کمبود برنامه است و از این حرفا، خب خیلی ساده خیالتان را راحت کنم. تنها دلیل این امر اینست که مایکروسافت چنین امکانی را هنوز در سیستم عامل خود قرار نداده و بنابراین برنامه نویسان فعلا نمیتوانند چنین برنامه ای برای ویندوز فون بنویسند.

باز هم برای تاکید عرض میکنم این قضیه فقط برای فعلا تا کنون که در تاریخ بهمن ۹۳ هستیم برقرار است و ممکن است در اینده و البته که با ویندوز ۱۰ برای گوشی این ویژگی براحتی در گوشی قرار داده شود، از اینده چیزی معلوم نیست ولی چیزی که کاملا مطمئن هستیم این است که قابلیت ضبط مکالمه و ضبط در پس زمینه برای ویندوز فون فعلا وجود ندارد، پس فعلا بیخودی دنبال ان نگردید و با ارامش به زندگی خود ادامه دهید.

3 نظرات
  1. آرش کاربر می گوید

    سلام
    اتفاقا تا یک ساعت پیش کلی برنامه های ضبط صدا امتحان کردم نشد
    مرسی از اینکه این پست قرار دادید.

  2. GoOoLirZ کاربر می گوید

    واقعا واقعا برای ویندوزفون خیلی بده
    من لومیا ۹۲۰ دارم
    براش کلاش اف کلنز نیست- بازی ها و برنامه هاشم با ویندوز خیلی خیلی فرق داره نسبت به اونا فقیره ولی این تقصیر نوکیا نیست
    ولی اینکه چرا ضبط صدا نداره …

    واقعا اگه ضبط صدا نداشته باشه ویندوز فون ده گوشی بعدی من ویندوز نخواهد بود.
    از طرف یک هوادار نوکیا

  3. مسنربیوشن کاربر می گوید

    اقا بریم تو سایت اصلی ویندوز فون اعتراض لطفا هرکی میبینه خواهشا بره

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept