عکس های Color Pop با برنامه عکاسی Lumia Creative Studio را به بهترین روش تهیه کنید

عکس های Color Pop با برنامه عکاسی Lumia Creative Studio را به بهترین روش تهیه کنید

اگر این خبر را از دست داده اید، برنامه Lumia Creative Studio با ویژگی Color Pop اپدیت شد و این قابلیت به ان اضافه شد. قابلیتی که عکس های شما را به سیاه و سفید تبدیل میکند و فقط یک رنگ خاص را برای شما رنگی نگه میدارد. اگر شما از ان به درستی استفاده کنید میتوانید عکس های فوق العاده ای تهیه کنید. در زیر به ۵ نکته برای گرفتن عکس های هر چه بهتر در این زمینه میتوانید دقت کنید و عکس های جذابی بگیرید.

۱٫ رنگ ها Colors: دنبال اشیائی بگردید که دارای رنگ های خیلی متفاوتی از محیط باشند و در محیط سیاه و سفید خودشان را نشان دهند. مثلا دنبال رنگ هایی که زرد یا قرمز روشن و… هستند.

۲٫ خطوط Shapes: برای بهتر شدن دنبال اشیائی بگردید که دارای خطوط مشخصی هستند و اندازه مشخصی دارند. این ویژگی به برنامه Lumia Creative Studio کمک میکند تا بهتر ان را با دیگر قسمت های عکس تشخیص بدهد و ان را جدا کند.

۳٫ بروش کردن Brush: عکس های Color Pop با برنامه عکاسی Lumia Creative Studio معمولا بسیار خوب ساخته میشوند و اجسام خیلی زیبا جدا میشوند. اما اگر اشیا بد تشخیص داده شدند میتوانید انها را بروش کنید و خودتان رنگ بندی را درست و دقیق کنید.

عکس های Color Pop با برنامه عکاسی Lumia Creative Studio را به بهترین روش تهیه کنید (1)

۴٫ تغییر اندازه عکس Reframe: یکی دیگر از ویژگی های بسیار خوب این برنامه اینست که این عکس را تغییر اندازه میکند و برای زمانیکه شما میخواهید عکس را در شبکه های اجتماعی قرار دهید و یا انها را در کار خاصی استفاده کنید برای شما کاربردی خواهند بود.

۵٫ تنظیم کردن Adjust: یادتان نرود که Lumia Creative Studio یک برنامه ویرایش عکس است و میتوانید برخی ویژگی های دیگر عکس را نیز تغییر دهید و ان را زیباتر کنید. ویژگی هایی همچون: vibrance, clarity, و shadows

برنامه عکاسی Lumia Creative Studio یک برنامه رایگان است که میتوانید عکس های جالبی را بوسیله ان تهیه کنید و انها را جذاب سازید. هم اکنون بوسیله لینک زیر از استور دانلود کنید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept