عکس های سبک collage را با برنامه ویرایش عکس Acolart ویندوزفون بسازید

عکس های سبک collage را با برنامه ویرایش عکس Acolart ویندوزفون بسازید

Acolart یکی از برنامه های ویرایش عکاسی است که قسمتی از ویرایشگری را انجام میدهد و میتوان گفت قسمتی از برنامه های ویرایش عکس است! با برنامه ویرایش عکس Acolart عکس های خود را با استیل collages بسازید و افکت های مختلف را بر روی انها پیاده کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید.

کاری که شما باید بکنید اینست که ابتدا عکس های مورد نظرتان را از گالری انتخاب کنید و سپس انها را داخل قابی که انتخاب میکنید قرار دهید. میتوانید عکس ها را جابه جا کنید یا انها را ویرایش کنید. برش دهید یا بزرگنمایی کنید و یا همه را تغییر دهید. بعد از اینکه عکس ها را منظم کردید تعداد زیادی از افکت ها هستند که میتوانید بر روی عکس های خودتان پیاده کنید.

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/3650a119-ee1e-4e52-9cd8-2c081cf1f37d?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

برنامه به شما صدها قاب مختلف را به شما پیشنهاد میدهد که میتوانید هر کدام مورد پسندتان بود را انتخاب کنید و افکت های مختلفی همچون antique, blur, brightnes و… را روی انها پیاده کنید. همچنین میتوانید از استیکر های بسیار زیادی که در این برنامه وجود دارد نیز بر روی عکس های خودتان قرار دهید.

Acolart یک برنامه خوب و کاربردی است که شما بوسیله ان میتوانید عکس های creative collages بسازید و انها را در گوشی خود نگه دارید و یا بر روی صفحه قفل قرار دهید. همچنین میتوانید در شبکه های اجتماعی مختلف نیز این عکس ها را بوسیله این برنامه به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept