عکاسی با قابلیت Rich capture در زندگی با لومیا Denim

اگر شما صاحب یکی از گوشیهای لومیا ۸۳۰ یا لومیا ۹۳۰ یا لومیا ۱۵۲۰ باشید و گوشی خودتان را به آخرین آپدیت ویندوزموبایل موسوم به ( آپدیت دنیم ) برروزرسانی کرده باشید قابلیت ها و ویژگی های فوق العاده ای به دوربین شما  از جمله راه اندازی سریع ، ضیط با کیفیت ۴K و نو آوری های جدیدی در عکاسی برای شما به ارمغان آورده است.

عکاسی با قابلیت Rich capture در زندگی با لومیا Denim (3)

ما امروز قصد داریم قابلیت Rich capture که به تازگی به دوربین لومیا اضافه شده است بحث کنیم ویژگی که به شما امکان ثبت تصاویر با کیفیت بالا و با سرعت را به شما می دهد وقتی در حالت Rich Capture عکسی گرفتید  lumia Camera یک عکس با فرمت HDR خودکار (محدوده دینامیکی بالا) تهیه میکند. این بدین معناست که چندین عکس گرفته شده اند و همه انها در یک عکس جمع شده اند و یک اسلایدر وجود دارد که میتوانید تنظیمات مورد نظر خود را پیاده کنید و عکس گرفته شده خود را ویرایش کنید و بهترین عکس را انتخاب کنید سایت گفتگوهای مایکروسافت امروز اینکار را به صورت عملی انجام داده است که ما به بررسی آن می پردازیم با ویندوزفون پرو همراه باشید. شما در این لینک می توانید با قابلیت Rich capture بیشتر آشنا شوید.

تنظیم صحنه عکس برداری

تنظیم های فلش به حالت خودکار (توصیه می شود) و فعال کردن ویژگی Rich Capture (ضبط غنی) با انتخاب (عصای جادویی) در برنامه Lumia Camera و پس از آن همه کارها را به دوربین گوشی تان بسپارید!

عکاسی با قابلیت Rich capture در زندگی با لومیا Denim

با ضبط  Rich Capture (ضبط غنی) دوربین گوشی به صورت متوالی و قطاری از یک صحنه به طور همزمان چندین عکس با HDR خودکار و فلش و با تنظیمات پویا بدین معنی که دوربین بهترین تنظیمات را برای شما انتخاب می کند به طوری که بهترین تصویر ممکن را دریافت کنید و نکته مهم که شما می توانید تنظیمات را پس از گرفتن عکس نیز انجام دهید.

 

برای انجام این کار, تصویر شما باید با قابلیت Rich Capture (ضبط غنی) از دوربین رول و فعال کردن گزینه های ویرایش با دست زدن به هر نقطه تصویر و انتخاب Edit Rich Capture ( ویرایش غنی ضبط ) را انتخاب کنید صحنه و تنظیمات اعمال شده توسط دوربین شما یا به صورت Dynamic Flash و Dynamic Exposure  یا HDR editing ویرایش کنید.

Dynamic Flash فلش پویا

عکاسی با قابلیت Rich capture در زندگی با لومیا Denim

از ویژگی های دیگر می توان انتخاب کرد که فلش پویا به صورت خودکار و یا بدون فلش از تصاویر عکس بگیرد به اینصورت که تصویری که در آن هستید نیاز به فلش باشد یا نه یا بسته به نوع مقدار فلش استفاده شده در عکس ، پس از آن گرفته شده است می توان تنظیمات را روی عکس انجام داد.

ویژگی HDR 

عکاسی با قابلیت Rich capture در زندگی با لومیا Denimعکاسی با قابلیت Rich capture در زندگی با لومیا Denim

در شرایطی که شما در حال عکاسی از یک صحنه با کنتراست بالا با تعداد زیادی از مناطق چه در نور و چه در تاریکی ، HDR به صورت خودکار کار خود را انجام می دهد و اعمال می شود ، HDR به شما اجازه می دهد تا شما تمام جزئیات را در عکس مشاهده کرده و یک اثر دراماتیک با ترکیب چندین عکس به شما ارائه می کند.

Dynamic Exposure قرار گرفتن در معرض پویایی

اگر شما در صحنه های کم نور قرار گرفتید و فلش دارید و با قرار گرفتن به طور خودکار تصویر کوتاه و بلند مدت ثبت می شود که به شما اجازه می دهد به صورت پویا با دو ترکیب عکس پشت سرهم.

لومیا ۸۳۰ از Rich Capture پشتیبانی میکند

اگر شما یک لومیا ۸۳۰ دارید باید آن را به آخرین آپدیت یعنی آپدیت دنیم و دوربین به روزرسانی کنید تا بتوانید تصاویر را به Rich Capture و با کیفیت بالا ضبط کنید

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept