صفحه شروع ویندوز فون خود را با برنامه #TileArt برای ویندوز فون متفاوت کنید!

صفحه شروع ویندوز فون خود را با برنامه #TileArt متفاوت کنید!

برنامه های مختلفی برای زیبا کردن صفحه نمایش ویندوز فون شما وجود دارند که میتوانید انها را امتحان کنید. بهترین برنامه والپیپر که معرفی کردیم برنامه ای بود که کلی عکس های زیبا داشت و البته برنامه های بسیار دیگر که در طول مدت های مختلف منتشر شدند. اکنون نوبت برنامه میرسد که خود مایکروسافت ان را منتشر کرده است، صفحه شروع ویندوز فون خود را با برنامه #TileArt برای ویندوز فون متفاوت کنید!

http://cdn.marketplaceimages.windowsphone.com/v8/images/ea36279a-8e4a-4307-ba3c-3fb45be8fb38?imageType=ws_screenshot_large&rotation=0

با این برنامه شما میتوانید عکس های مختلف را بر روی پس زمینه و یا صفحه قفل خود قرار دهید. اما خب برنامه چه تفاوتی دارد؟ تفاوت برنامه با بقیه برنامه ها اینست که میتواند برای شما کاشی شفاف خالی! بسازد و اگر کاشی های شما کم است از انها استفاده کنید و امکان جالب دیگر اینکه میتوانید عکس مورد نظرتان را فقط در قسمتی از صفحه گوشی مثلا برای شش کاشی قرار دهید و بقیه کاشی ها کاملا طبیعی باشند. همه اینها در عکس هایی که قرار داده شده کاملا مشخص است.

https://d3jgkzl5mcxi5w.cloudfront.net/2014/10/WhatInspiredMe-1024x687.jpg

در عکس اول این مطلب شاید در ابتدا کمی طبیعی بنظر برسد اما با کمی دقت میتوانید ببینید که حدود ۶ کاشی خالی هستند و کاشی هیچ برنامه ای نیستند و این همان چیزی است که برنامه میسازد و به کامل شدن کاشی های شفاف شما و البته پس زمینه صفحه نمایش ویندوز فون تان کمک میکند. حال اگر عکس بالا را ببینید قشنگ در باره قرار دادن عکس فقط در تعدادی از کاشی ها، مطالب خوبی را متوجه خواهید شد.

ارسال یک پاسخ

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept